Welke prijzen vragen jullie voor een set nagels?

• Miranda

Helemaal eens met Els en Sunny!

Jammer Peerke,maar kan het me wel voorstellen,succes!!

• Miranda

Helemaal eens met Els en Sunny!!

Jammer Peerke,kan me er wel wat bij voorstellen,succes!!

• Miranda

@Peerke,ik vond jou vraag helemaal niet verkeerd! Jammer dat het zo moet gaan.

• Marga1984

Ben het eens met de rest, behalve dan dat ik het niet jammer vindt dat je gaat. Heb geprobeerd je heel netjes te benaderen, maar je liegt de hele boel bij elkaar. Daarnaast hou ik er niet van als mensen zichzelf in een slachtofferrol plaatsen en medelijden proberen te krijgen. Misschien kom ik nu wel heel hard over, maar ik ben helemaal klaar met jou. Ik ben de slechtste niet, en voor mijn gevoel behandel ik anderen met respect en probeer ik te helpen waar het kan. (Als iemand vindt van niet mag je me dat ook gerust vertellen. Ik weet dat ik soms bot overkom, al bedoel ik dat dan niet zo).

Maar als iemand glashard tegen me staat te liegen…..nee, dan heb je het echt verprutst bij mij. Ik weet dat je geen toestemming hebt voor alle foto's op je website, en ze komen van verschillende websites af. Voor iemand die zich zo goed aan de regels houdt, ben jij behoorlijk illegaal bezig. Voor mij is deze topic nu dan ook gesloten en je hoeft niet bang te zijn…..ik zal je ook geen pb meer sturen. Ik dacht dat we het netjes als volwassenen konden uitpraten, maar blijkbaar voel jij je aangevallen en wil je nog steeds niet inzien waarom mensen zo op jou reageren. Misschien leer je nog iets van deze situatie, maar persoonlijk denk ik van niet. De groeten!

• Elske

Peerke Schreef:

——————————————————-

> Ikke88 Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Ik sluit me bij Els aan. En idd jammer peerke

> dat

> > je weggaat. Succes!

>

>

> Dank je wel voor jullie berichten.

> Het is niet dat ik perse weg wil , maar zoals het

> nu gaat vind ik het niet kloppen.

> Kijk nou deze topic.

Gebeurt niet alleen bij deze topic, gebeurt al jaren bij verschillende topics, over verschillende onderwerpen…

> Ik open iets met een simpele vraag.Er ontstaat een

> hele rel en blijkbaar zitten mensen al langer met

> dingen die hun dwars zitten en dat komt er nu

> allemaal uit.

Die mensen zitten niet “al langer ergens mee” dat is er gewoon op het moment van een nieuwe rel…

> Maar waarom juist bij mij?Waarom word ik gezien

> als boeman?

Jij wordt niet gezien als boeman, dat maak je er zelf van, niet alles op jezelf betrekken. Nu staat het allemaal onder een topic die jij hebt aangemaakt, had een ander hetzelfde topic geplaatst dan was hij/zij in dit geval “de boeman” geweest…

> Ik wil gewoon met plezier me hobby beoefenen en me

> cursussen/opleidingen die ik wil doen.

> Omdat ik niet naar Pepyn Borrel ga en ergens

> anders ook een goede cursus kan doen,is dat toch

> ook goed.Dat ik daar geld mee bespaar vind ik

> alleen maar slim.

Ik ben ook van menig dat een ieder moet gaan waar ie zich het beste bij voelt, en zo zouden er meer over moeten denken. Arbeid adelt… En op den duur zal blijken wie zich in welke opzichten onderscheidt van “de concurentie”…

Als ik iets zou hebben gedaan qua leren/cursus/opleiding/ed en ik blijk daarna alsnog op mijn bek te gaan, so be it, en zoek ik weer naar andere mogelijkheden…

> Maar goed ik zie wel wat de toekomst zal

> brengen.De mail is verstuurd naar de beheerders en

> zie wel of me account verwijderd word of niet.

Dat zullen we vanzelf meemaken…

Je kunt altijd een nieuwe account aanmaken (of aangeven dat het niet verwijderd hoeft te worden)…

> Zoals het nu gaat vind ik het niet kunnen

Dat vinden er wel meer, maar gezeik en gezever blijf je toch houden, waar je ook lid van bent of wordt…

Gewoon laten gaan, niet op jezelf betrekken, en lekker je ding blijven doen…

En ik ? Ik ben nou eenmaal een stronteigenwijze, als ik mij ergens in heb vastgebeten dan laat ik niet zo maar los, met of zonder humor/zwarte humor, heb al zoveel meegemaakt waar een boek van Saskia Noort niets bij is, heeft mij sterker gemaakt, ik roer mijn mondje wel, zeg vaker nee ipv alleen maar ja te knikken, ik zeg wat ik denk, ik doe wat ik denk dat ik moet/wil doen, het komt leuk of minder leuk “mijn strot uit”, dat kan men óf accepteren, óf negeren, er tegen in gaan of niet, ik en opgeven bestaat niet, laat mij door niets of niemand meer afmaken of klein krijgen, de ene keer laat ik hier veel van mij horen, de andere keer minder, tis maar net hoeveel tijd ik heb, waar ik zin in heb, of hoe ik de pet heb staan…

Als je zo kunt denken, zo wilt denken, al is het maar een klein beetje, dan wordt het leven een stuk aangenamer dan jezelf de Zwarte Piet toebedeeld te voelen ! …….

• Janneke JMS

Hoi Peerke,

Wat gaaf een man!! Da zijn er maar weinig van int vak als deze :-)

Ik heb je fotos enzo niet gezien… maar je bedragen vindt ik erg laag. Je moet minstens minimaal vanaf de 25 euro gaan zitten voor nabehandelen en nieuwe set vanaf 35 euro.

Probeer dat een poosje en je kan altijd weer wijzigen met je prijslijst. Verders een klanten kring opbouwen kost heel veel tijd en geduld. Minstens 3 jaar. Mond op mond reclame is nog altijd het beste maar duurt lang.

Hou je TAAI!! Doe je ding!! en er zit ook een stopknop hiero :-) SUCCES!!

• Hanneke

joh Peerke,maak je niet druk, zolang jij netjes alles doorgeeft aan t UWV ist vast goed.

Probeer er je beroep van te maken, zodat je niet meer afhankelijk bent van je uitkering zou ik zeggen, dat doe ik zelf ook.

dit is ook voor mij lichamelijk ongeveer het hoogst haalbare, en ik vind het ook leuk.

Gewoon aan je klanten doorgeven dat je nu deze prijzen vraagt, maar dat je als je de opleiding af hebt het normale bedrag vraagt.

Ik hoop voor je dat het je lukt, om op deze manier ook te kunnen stoppen met leven van n uitkering, want dat kan killing zijn voor je zelfrespect.

• Peerke

Dank je wel voor jullie woorden.

De laatste berichten doen me wel goed.

Even tussen de mensen door even hier kijken.Moet zo weer iemand helpen.

Mochten jullie foto's willen zien kun je ook op me facebookpagina kijken.Daar plaats in altijd foto's van degene die ik net gezet heb.

Over het UWV mensen die ermee te maken hebben weten hoe het zit.De uren die je werkt geef je door en word in mindering gebracht met je uitkering.

Maar dat doet er niet toe.

QUa tarieven ben ik zeker aan het denken.Zoals ik al eerder zei zit ik niet erg ver onder de prijzen die hier gevraagd worden.

Als ik straks me opleiding afgemaakt heb , kan ik altijd nog kijken.Dat vond ik een hele goede opmerking van je Hanneke.

Dank je daarvoor.

• esther

Hoi Peerke

Wat een bak stront zeg ga daar ook niets meer over zeggen. Wat ik me wel heel erg voor kan stellen is dat mensen hevig geirriteerd kunnen worden over je prijzen. Ik zou je ook willen aanraden om je prijzen (na de opleiding) drastisch te verhogen, Zoals al eerder gezegd, er zijn hier een heleboel die er hun brood mee willen verdienen. Hobby matig of niet uiteindelijk moet je toch aan de belasting opgeven dwat je verdient heb. Je hoeft niet per se ingeschreven te staan bij kvk als je alles maar wel aangeeft bij de belasting. Ook zou ik voor je site alleen maar eigen werk gebruiken dan weten mensen wat ze kunnen verwachten. heb je daar nog niet genoeg fotos van dan maak je toch voorbeeldjes op tips? Ookal besluit je om weg te gaan hier dan hoop ik dat je het volhoud om er wat van te maken. Uiteindelijk moet je het hebben van de mond op mond reclame. Mischien raar maar waar, maar hoe hoger mijn prijzen hoe meer klanten…… Ze nemen je dan ook gewoon serieuzer. Heel veel succes! Laat je niet gek maken!;)

• Peerke

Toch even terug komen op me vraag waar ik de topic voor geopend heb.

Nu heb ik deze set net geplaatst bij een dame.

Niet mijn smaak maar ze wilde het precies zo.De lange zwarte tip en al die steentjes.Vind de tip te lang en het is gelakt.Geen kleuracryl.

Ik heb hier nu €40,- voor gevraagd vanwege de nailart en al die steentjes plaatsen.

Wat zouden jullie ervoor vragen?

Op beide handen staat hetzelfde.

Zwarte tips met “tijgerprint” en afgewerkt met steentjes.De ringvinger zijn zwarte en zilvere steentjes.Zilvere steentjes zijn Chanelteken.

Helaas door de fliter lijken de randen op de tips niet mooi afgewerkt maar dat is gelukkig wel.

Dit is de set: