Welke prijzen vragen jullie voor een set nagels?

• Elske

Het is ook niet mijn smaak…

De lengte kan in principe best maar dan zou ik met een Cover gewerkt hebben, dan maak je het nagelbed langer en klopt de verhouding nagelbed/top beter.

De hele set komt dan beter tot zijn recht.

Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Wat betreft de prijs ;

Voor een set met verlenging, verschillende kleuren en al die steentjes vind ik 40 euro niet te veel.

• Fioontjuh

Hoi Peerke :)

Wat betreft je gezette nagels .. Idd een nagelbedverlenging zou mooier zijn qua verhouding :) . Maar dat leer je vast ik de nieuwe trainingen. Wat betreft je creativiteit zit dat ook wel goed :) . Ik mocht willen Dt mijn man een cursus zou volgen om mijn nagels te zetten :) .!

Veel succes met nagelen (tu)

• Peerke

DUs qua prijs zit ik niet verkeerd?

Een kale set met een simpele lak is bij mij maar €20,- echter die neemt vrijwel niemand.

De mensen die bij mij komen ,nemen vaak dit soort dingen omdat ik veelal nailart doe en dit soort dingen.

Zeg expres mensen omdat ik ook 2 mannen heb.Een nagelbijter en een man die als vrouw door het leven gaat (ieder zijn ding)

Ik vind het zwarte ook te lang maar zij wilde het zo en daarom zo gemaakt.

@Floortjuh.Weet niet waar je vandaan komt , maar je mag altijd een keer langskomen dat we een paar uurtjes dit soort dingen gaan maken.

Heb nagels zat liggen en wie weet kan ik je wat dingetjes als tips geven.

Snap niet waarom me post niet onderaan komt , maar zal wel iets verkeerds doen.

Ook moet ik leren de foto's in een formaat te maken.Ik zie dat het nogal wisselt en dat is niet mooi

• Elske

@ Peerke,

Als je het hebt over “kale set met simpele lak”, bedoel je daarmee een naturel set Gel/Acryl met een full cover nagellak of een Gelpolish (uv lak) ?

En met of zonder verlenging ?

• Janneke JMS

Ik vindt de prijs wel okee. En okee, tis ook nie mij smaak, maar de nagels zijn mooi afgewerkt. Dus je mag idd. wel wat omhoog met je prijzen.

• Peerke

Ik heb het bijv over een nieuwe set incl een dekkende laag met kleur.Of het nu gelpolish is of normale lak , maakt niet uit.

Komt er een klein beetje nailart bij vind ik het niet erg , maar iets meer en het word al een uitgebreide nailart.

Deze set heb ik vandaag ook gezet.Dat is een gelpolish en kost dus €20,-

Els466 Schreef:

——————————————————-

> @ Peerke,

>

> Als je het hebt over “kale set met simpele lak”,

> bedoel je daarmee een naturel set Gel/Acryl met

> een full cover nagellak of een Gelpolish (uv lak)

> ?

> En met of zonder verlenging ?