Hier ben ik voortaan erg kort over
Sorry maar die foto heb ik destijds verwijderd nadat we het de eerste keer erover hebben gehad.
Dat is al maanden geleden.
Ik zou niet eens weten waar hij moet staan!!
Ik heb nergens foto's van jou staan dus ik zou HEEL graag weten waar die moet staan.
Hij staat niet op mijn facebook of op mijn site.
*Edit:
Heb hem al gevonden.
Degene die me site bijhoud heeft die foto ook op die facebook geplaatst.
Hij heeft die foto uit het bestand van de site gehaald.
Ik heb hem direct gezegd dat hij de foto van facebook moet halen en ook uit het bestand van de site.
Dat heb ik destijds al gezegd maar blijkbaar niet gedaan.
Hoi Peerke
ik heb net je site bekeken en vind het erg misleidenddat je fotos van internet als zijnde eigen werk op je site plaats. (dit komt iig zo over) dat is toch gewoon misleiding? Hoe doe je dat als klanten graag zoiets willen en jij kan dat dan toch niet waarmaken? waarom maak je geen fotos van je eigen werk? Of als die niet goed zijn maak je voorbeelden op een oefenhand en maak je daar fotos van? Ik denk namelijk dat je daar uiteindelijk veel verder mee komt.
De vorige keer had je een andere van me gebruikt. Eentje met een zalm/roze french met een witte roos
Maar zoals ik eerder zei, niet alleen mijn foto's mag je niet gebruiken. Ook van andere nagelstylistes mag het niet en aangezien je de foto's van veel verschillende websites plukt (waarschijnlijk via google) geloof ik niet dat je toestemming vraagt. Tot nu toe heb ik er nog niet zo moeilijk over gedaan, maar wat jij doet is een misdrijf. Voor het schenden van de auteursrechten kun je voor de rechter gesleept worden en kun je betalen voor het hebben gebruikt van de foto. Dus als je straks door anderen betrapt wordt die dan beslissen om wel juridische stappen te nemen ben je bij deze door mij gewaarschuwd.
Die discussie kunnen we aan blijven gaan.
Iedereen bepaald wat hij met zijn/haar site doet.
Ik heb al vaker uitgelegd hoe dat het zit en word het een beetje beu dat ik keer op keer hetzelfde moet vertellen.
Ik heb al heel wat foto's van me eigen werk en die staan allemaal op facebook , maar die zijn niet in kwaliteit voor een site.
Daarom is voor degene op me site ALLEMAAL toestemming gevraagd en idd me naam staat eronder omdat dit moest van die mensen.
Juist om het “stelen” tegen te gaan.
Er staat ook impressies en niet dat het door mij gemaakt is.
Echter zijn er al vele die ik wel heb nagemaakt.
Maar ik ga niet keer op keer in verdediging.
Ik heb in het begin een fout gemaakt.Heb daarna alles veranderd en gaat nu volgens de regels.
Dat nu mijn beheerder een fotootje gekopieerd heeft die per ongeluk nog in het bestand stond is ook direct recht gezet en foto is verwijderd van me bestanden.
Ik heb heel lang mijn mond gehouden, maar nu wordt ik toch echt sch*tziek van je Peerke.
Foto's en teksten van mensen jatten..je kan het leuk verwoorden maar het is niets meer of minder dan jatten wat je doet.
En dan zeggen dat je ze alleen maar bij impressie gebruikt beetje jammer dat er dan bij staat
Iedereen is bij ons welkom.
Dit zijn een aantal voorbeelden die ik gezet heb.
Weet je ik geef je gelijk dat Je je eigen gemaakte nagels niet op je site zet want ze zijn niet om aan te zien.
Wees blij dat je geen foto's van mij gejat heb, want ik had je echt voor de rechter gesleept en niks van je heel gelaten.
GOEIE TIP VOOR JE:VOLG EEN OPLEIDING
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?