Ik zeg niet wie me bedreigd heb omdat ik dat niet mag op advies van politie.
Ik heb er echt aangifte tegen gedaan en als ik bekend maak wie het is , kunnen er maatregelen genomen worden door die partij.
Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.
Dat mensen niet ophouden vind ik prima.Echter zijn er nu discussies op het forum van andere.
Een van die dames word geheel bloot gelegd en die liegt dus wel alles bij elkaar.Daar word geen tot weinig reactie op gegeven.Waarom?
Zij zit al langer op het forum of is het omdat ik een man ben? Ik bedenk maar iets.
Ik heb geen idee maar tik haar ook op haar vingers.Dan is het geen sensatie maar rechtvaardigheid.
Het hele punt is dat mensen praten over een copyright(auteursrecht) , maar iedereen vergeet de regels van copyright.
Hier een HEEL mooi regeltje uit het regelement uit het copyright rgelement:
In principe zijn werken die door de openbare macht zijn vervaardigd niet auteursrechtelijk beschermd, tenzij het auteursrecht uitdrukkelijk is voorbehouden. Dit is geregeld in art. 15b van de Auteurswet 1912.
Dat wil dus zeggen dat alles wat op internet gezet word GEEN copyright meer op zit. Je kunt het niet tegen gaan dat mensen het gaan gebruiken.
Nog een stukje:
Om voor auteursrechtelijke bescherming in aanmerking te komen, moet een werk origineel zijn. Dit betekent dat de maker het werk onafhankelijk van andere werken moet hebben gemaakt, en dat er enige creativiteit nodig was voor de schepping. Een afgeleid werk is gedeeltelijk gebaseerd op een ander werk, maar komt wel zelfstandig voor auteursrecht in aanmerking.
Kortom is de foto die je maakt met je camera/fototoestel copyrighthoudend. Plaats je hem op internet zoals je site of wat dan ook vervalt het direct. Je plaatst het tenslotte ook op een openbaar toegankelijke plek waar iedereen kan komen.
Nog een stukje:
Registratie kan handig zijn
Het is dus makkelijk om een auteursrecht te krijgen, maar het is zo wel lastig om later te bewijzen dat je de maker bent van een werk. Daar kan een registratie nuttig bij zijn. Wie immers de oudste versie van een werk heeft, moet daar wel de maker van zijn. Er zijn diverse instanties, zoals de notaris en het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom, die een registratie of datering kunnen uitvoeren.
Kortom mensen met hun grote mond dat ze copyright hebben , hebben niks.Dat heb ik al vaker gezegd.Als je echt officiele copyright wilt hebben moet je dat vast laten leggen bij een notaris.
Ik kom misschien niet echt slim over met me acties en dergelijke , maar ik doe echt wel me huiswerk voor ik iets zeg.
Heb tenslotte al 2 echte bedrijven gehad waarvan eentje die voor justitie werkte. Over wettelijke dingen ben ik echt wel thuis en weet daarom ook waar ik over praat.
Dit is niet om groot te doen , maar misschien is bovengenoemde eens duidelijk voor mensen die altijd maar roepen met copyright dit en copyright dat.