Haar extensions misschien weet iemand dit?

• NailsByMarlies

Ik heb de site bekeken en ziet er echt toppie uit!!! Ik ga er zeker over nadenken maar zelf die extensions kopen?? Tja leuk allemaal maar allemaal adressen van ver weg, ik woon in Brabant (regio den bosch/eindhoven) misschien heeft iemand een adres waar ik de haren kan kopen? Dan kan ik ze wel verder weg van huis in laten zetten ;) Want ik vind die site van haar creaties de duidelijkste van alles wat ik tot nu toe gelezen heb, en de mooiste foto's ook :)

• NailsByMarlies

Ooh ja ik ben trouwens erg gecharmeerd van de manier waarop je ze inzet Sabine, vlechten ipv met wax, dit lijkt me wel een stuk gezonder voor je haren.

• Sabine

Klopt Marlies, dat idee heb ik ook altijd gehad.

Ik kan me zo voorstellen dat je niet een hele wereldreis gaat maken hoor om hier heen te komen.

Bedankt voor je compliment trouwens! :)

Misschien vind je alsnog een adresje in je buurt.

(noem even wat plaatsnamen dan weet ik misschien iemand?)

• NailsByMarlies

alles wat in Brabant zit is oke hoor Sabine, ik wil er best een ritje voor maken ;)

als het dan ook net zulk mooi haar is als op je site dan heb ik dat er graag voor over.

Groetjes en alvast bedankt Marlies

• Sabine

Top om te horen!

Wanneer je mooi en goed haar hebt komt dat helemaal goed.

Jij had al extensions? Bewaar ze, die kan ik herinzetten met vlechtjes.

• rieneke

Hallo Sabine,

Heb net uitgebreid jouw website bekeken, en mijn complimenten.

Weet jij toevallig iemand in de buurt van Utrecht?

Groetjes Rieneke

• NailsByMarlies

Zo vandaag even naar mijn nichtje geweest die kapster is, had ik misschien wel meteen moeten doen maarja :S

Die gaat van de week een cursus doen met een matje extensions in je haren plaatsen dat je later er weer uit kunt laten halen en er dan weer in kan zetten erg lang plezier dus van 1 maal kosten, en net zolang te dragen als de vlecht extensions, ze gaat het dus eerst eens testen of het wat is en als het allemaal oke is, dan krijg ik een setje van haar cadeau als ik model wil staan voor foto's toppie dus :D

Geen lange reizen dus en misschien toch wel extensions, komt allemaal dus wel goed, probleem is alleen vaak met mij dat als ik zoiets wil doen dat ik zeker wil weten of ik niet bij een beunhaas terecht kom. Van Sabine heb ik wel gezien dat dat zeker niet het geval is !!! Dat ziet er toppie uit, alleen sommige sites hebben minder mooie foto's van het resultaat en dat boezemt me wel enige angst in want als je mooie haren hebt wil je ze ook graag houden :-)

IIG heel erg bedankt dames voor het mee zoeken, ik ben zeker een stuk wijzer.

Groetjes Marlies

• Sabine

Hoi Marlies, het is waarschijnlijk iets met microrings wat ze bij je gaat doen, en anders is het weave.

Het is ook een leuke methode om je har te verlengen, ik vind alleen het nadeel dat je minder bewegingsvrijheid hbt met zo`n bandje op je hoofd.

Een deelstaart is dus ijv. wat lastiger, omdat er een deel omhoog gaat en die band dus een draai moet maken wardoor het wat gek gaat zitten.

Houd er rekening mee dat dat haar meestal na een maand of 3 niet mooi meer is, dus herhaaldelijk gebruik zit er vaak helaas niet in. Ookal staat er human hair op de verpakking

Ook bij de betere merken niet.

Of je moet al van het merk So-cap hebben ( merk van de hairext) dat gaat iets langer mee. Die verkopen ook matjes.

Rieneke, ik weet in Utrecht niemand die met mijn systeem werkt, sorry.

• Sabine

Ah wat een spelfouten, heb weer te snel getikt sorry! :D

• Leenepeen

Hoi Sabine,

Ik heb je website eens bekeken, en ik moet zeggen, dat ik het een hele goede en duidelijke uitleg vindt. En tja? als Daantje het al zegt, dan moet het haast wel goed zijn;-)

Maar nu het volgende: Je hebt het op je site over het haar wat je moet kopen? Ik heb al gezocht, maar ik kan nergens vinden waar ik dat haar eventueel kan kopen?

Heb je die adressen voor mij? graag de website's. En nu nog wat over de prijzen die erbij staan: Dus stel ik moet 2 pakketen hebben, dat is dan ongeveer 2x 45,- = 90 euro en dan het inzetten bij jou nog dat is dus: 2 pakketen = 90 euro, Totaal 180,- euro? klopt dit? Of zie ik iets over het hoofd?

Als je liever mijn vragen niet via dit forum doet, dan mag je me ook mailen hoor!

soro@wanadoo.nl

Bedankt en groetjes,

Leenepeen.