Beste Lisette dit wilde ik juist voorkomen, ik heb (volgens mij) niks gezegd waardoor ik laat merken dat ik beledigd ben volgens mij, en dat ben ik ook niet.
Ik heb hier heel veel klanten gehad die eerder wax hadden gehad waarvan hun haren erg afgebroken waren. Vandaar mijn ervaring. Heb zelf cursus extensions gedaan, maar beviel me op div. punten niet.
Ik begrijp best dat jij ook voor de vollle 100 % procent achter jouw product staat en dat respecteer ik en vandaar dat ik zei ik ga niet concureren want ik wil niemand mijn mening opleggen van je moet dit en dat doen.
Vandaar dat ik het juist hierbij wilde laten. helaas is dit niet goed overgekomen en ook mijn opzet niet om erkeerde indruk te geven.
Vervelend vind ik het gewoon , want ik wilde juist dit voorkomen.
Ik ben al 20 jaar met alles van nephaargebied bezig en heb alles al geprobeerd.
Over het haar kan ik wel zeggen dat er goede en slechte merken tussen zitten dat verschil heb je ook bij wax.
Goed, ik wilde niemand hier benadelen, heb ik dit wel gedaan mijn welgemeende exuses, ik ga even verder met de dingen hier in huis.
En Leeneppeen, je mag altijd vrijblijvend even bellen, dat vind ik prima, ook als je uiteindelijk besluit dat je geen afspraak wilt, dat is helemaal niet erg..
Groetjes Sabine