Sireens; Is opgelost en afgehandeld...

• Elske

Wie weet er iets over Sireens ??

Ik heb daar een bestelling gedaan maar er wordt niet geleverd, geen enkele reactie op (meerdere) emails, telefoon wordt niet opgenomen (is wél af en toe ingesprek maar daarna Nada Njente Niks) , voicemail ingesproken maar krijg géén reactie.

Ze zijn verhuisd en bevallen zag ik op de site, er zou geleverd worden vanaf 10 Mei.

Wat is het voor moeite om -al was het een standaard- mail aan de wachtende klanten te doen ?

Wie weet er meer ???

• Yvonne

Ik heb alleen super goede ervaring met hun,de service is goed.

Perfecte oplossing na wat problemen met een gel.

Ja ze zijn inderdaad even uit de roulatie, kan gebeuren na bevalling en verhuizing.

Wie weet wat er privé door zo iets ingrijpends aan de hand is.

Misschien iets meer begrip en geduld,

• marij

ik heb er nog maar een keer besteld, maar dat was binnen 2 dagen in huis. verder wel snelle reactie op mijn mails gekregen. dus dat liep prima. maar vervelend voor je dat je er nu niks op hoort. maar inderdaad, misschien is er wat gebeurd of…? kweet niet?

• Elske

Ik heb via via ook 1x eerder iets kleins van hun gehad wat niet goed bleek, en dat is naar volle tevredenheid opgelost.

Daarom had ik er alle vertrouwen in om daar eens te bestellen.

Kijk, er kan idd van alles aan de hand zijn, maar daar kan IK als betalende en wachtende klant niets aan doen.

Dan hadden ze ook zo netjes kunnen zijn om een standaard mail oid naar de wachtende klant(en) te kunnen sturen zodat je niet in onzekerheid zit te wachten op je hoognodige bestelling !!

Of een melding van maken op de website over evt uitgestelde levering en per wanneer ze verwachten dat er geleverd gaat worden.

( en dit soort zaken kun je ook aan derden over laten als je er zelf “even” niet toe in staat bent)

Nu staat er nog steeds op de site dat er per 10 Mei geleverd wordt, ik heb niets, weet niets, en ik wordt hier niet vrolijk van.

Zo zou ik zelf ook niet behandeld willen worden.

“Behandel je klanten zoals je zelf behandeld wil worden” zo is mij altijd bijgebracht.

En noem mij een Jantje ongeduld, ik kan er niets aan doen als er evt problemen zijn, ik wil weten waar ik aan toe ben….

(ik kan wel geduld en begrip opbrengen, maar wél als ik weet hoe de vork in de steel zit, niet als ze je in het ongewisse laten)

• Queenie

Ik zit ook al sinds de 10e te wachten op een reactie en ben ook op de hoogte van de bevalling en verhuizing. Ik heb geen hoge spoed maar begrijp je ongeduld. Aan de andere kant denk ik niet dat iemand dit zelf leuk vindt om klanten geen reactie te geven, ik denk dat er iets aan de hand is. Maar wij weten ook als geen ander dat wanneer je je eigen bedrijf hebt het altijd doorgaat, wat je ook gebeurt, dat is het harde van eigen baas zijn. Ik hoop dat ze snel reageren en dat er niets aan de hand is.

• Elske

Inderdaad Queenie.

Als er werkelijk iets ad hand blijkt te zijn in de prive-sfeer dan is deze boosheid en gevoel van onmacht misschien niet gehéél terecht, maar toch wél een beetje !

Ze kunnen ook regelen dat een derde een info-mailtje doet uitgaan of iets over een definitieve levering op de website vermeldt…..

Voor alle partijen erg vervelend op deze manier.

• nagels en co

Al is er wat aan de hand, ze hebben een bedrijf en dat gaat gewoon door en anders moeten ze de stekker eruit trekken. Je kan tegenwoordig overal ter wereld je mail checken dus een mailtje terugsturen met de rede van vertraging is een kleine moeite lijkt mij.

• MvR

Bij mij precies hetzelfde.

Een bestelling geplaats 6 mei, het is inmiddels de 18de en ze zouden leveren vanaf de 10de.

Ik heb gemaild, gebeld, voicemail ingesproken.

Ze laten gewoon niets weten.

Hoe moeilijk is het om even een reactie te sturen?

Ik heb nog nooit zo'n slechte service ervaren.

Tuurlijk heb je te maken met privé omstandigheden, maar je hebt wel een bedrijf.

Dan hadden ze alles tijdelijk “on hold” moeten zetten.

Overigens zijn er wel meer mensen die verhuizen en bevallen, maar daarmee wel voor goede opvang van het werk zorgen.

Ik probeer mijn order te annuleren en bestel hier nooit meer!

• Heleen

Dit probleem had ik dus ook bij Deconails, kleine moeite toch om even je klanten op de hoogte te houden.

Uiteindelijk toch de helft van mijn bestelling gekregen, en gewoon nog steeds geen reacties op mijn mailtjes, gewoon echt schandalig. Zo behandel je klanten niet (vind ik)

Ik zou daar dus ook nooit meer een bestelling plaatsen en het ook niemand aanraden, hoe leuk hun spullen dan ook zijn!

Nou, ik hoop dat je toch nog reacties krijg of zoiezo je bestelling, heel veel succes!

• Elske

Tnx meiden voor al jullie berichtjes !!

Er blijken er dus meer te zijn die geen enkele reactie of bestelling krijgen :X

Heb vanochtend de bank gebeld of ik mijn geld kan storneren, maar helaas, dat is niet mogelijk omdat het om een IDEAL betaling gaat.

Zij zeggen ook dat hier niet correct gehandeld wordt en dat ze idd iets op de website hadden kunnen/moeten zetten zodat iedereen weet dat “er iets” aan de hand is, en de klanten niet in het ongewisse mogen laten al zijn de “problemen” nog zo groot. De klant heeft daar geen boodschap aan en besteld ter goeder trouw.

In het zwaarste geval -zo werd geadviseerd- kun je, als je al zo vele keren geprobeerd hebt contact te krijgen, eerst even kijken op https://www.thuiswinkel.org/klachtenformulier óf als je ze al tijd en mogelijkheden genoeg hebt gegeven gewoon naar de politie stappen en aangifte doen, want dit valt onderhand (na redelijke termijn van mogelijkheid tot reageren) onder diefstal !

Volgens de bank ; “Hoe erg het misschen ook kan zijn wat daar aan de hand is, daar heeft u als klant geen boodschap aan, het bedrijf hoort gewoon door te gaan, óf ze moeten zorgen voor een evt mail of info op de website, zodat u weet waar u aan toe bent en daar rekening mee kunt houden.Ook moeten ze in dergelijke gevallen de mogelijkheid aangeven tot annuleren van een bestelling zodat u evt elders kunt bestellen om uw producten in huis te krijgen”.

Ik ben al vanaf Zaterdag bezig om de bestelling geannuleerd te krijgen, en mijn centen teruggestort te zien, maar ja, als er op mail en telefoontjes al niet gereageerd wordt…………………:S