Sireens; Is opgelost en afgehandeld...

• Ikke88

SuusM Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Ik heb zelf contact gekregen op:

> debnaildesign@live.nl

Deb doet het niet meer.

• nailsnatural

idd. ze doet dat niet meer.

• SuusM

Oh sorry, dan zou ik het niet weten. De laatste keer dat ik contact heb gehad met Sireens is het via dit mail adres geweest.

• Ikke88

SuusM Schreef:

——————————————————-

> Oh sorry, dan zou ik het niet weten. De laatste

> keer dat ik contact heb gehad met Sireens is het

> via dit mail adres geweest.

Ze heeft een forum bericht erover gemaakt dat ze ermee ophield.

• elinevandenoort@live.nl

Beste dames,

Ik zit denk ik ook nu met hetzelfde probleem.

Ik heb haar op 3 verschillende nummers gebeld

op 3 verschillende mails gemailt

via facebook een bericht gestuurd maar ik krijg geen contact.

Mijn vraag aan jullie is hoe hebben jullie contact gekregen zodat ik dat ook nog kan doen.

En loopt het altijd goed af of ben ik opgelicht?

Mijn bestelling was nogal prijzig en ik hoop dat het goed komt.

• littlegirlkim

ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan bij www.sireens.nl maar ik heb nog niks ontvangen. ik wou contact opnemen maar krijg geen gehoor! ik heb elke dag proberen te bellen. smorgens smiddag en zelfs savonds er word niet opgenomen! ook heb ik op dit forum dingen gelezen en heb ik andere nummers geprobeert en alles wat wijst naar sireens.nl kan ik niet bereiken. ik heb ook al een aantal e-mails gestuurd en ook daar word niet op gereageerd. ik vind het erg vreemd. we hebben al een keer vaker besteld toen was het erg goed! dat was in december 2012 het was er binnen 2 dagen en ik kreeg zelfs nog een mail of de producten bevallen waren en of ik nog vragen had. maar dit duurt me echt te lang! ik lees dat meer mensen dit is overkomen. hebben jullie de spullen nog ontvangen en hoelang heeft dat geduurt? ik hoop hier wat wijzer uit te worden. als dit niks word heb ik nog 1 optie ik heb via de kvk het woon adres van de eigernaresse gevonden ik kan daar nog langs gaan.

• Profiel Non-Actief

Hoi kim ik heb je net een mail terug gestuurd :).

Ik zal het hier nog even toelichten.

Ik ben een tijdje contactpersoon geweest van sireens (GEEN EIGENARESSE DUS)..

Een aantal weken geleden ben ik hier per direct mee opgehouden, IK was degeen die iedereen wel wil helpen maar als ook ik geen respons krijg of verkeerde informatie dan houdt het voor mij ook op.

Hoe graag ik dan ook iemand wil helpen, dit werkt niet zo.

Buiten dat gingen de mensen MIJN bedrijf bedreigen door tegen MIJ en tegen Sireens een aanklacht in te dienen, toen was ik er klaar mee.

Ik vindt het heel vervelend voor iedereen, en hoop echt dat alles goed komt, maar als ik verkeerde of helemaal geen informatie krijg over bestellingen dan is me best doen niet meer genoeg.

Ik wens iedereen het beste toe met Sireens. Als je dus problemen hebt met sireens dan moeten jullie daar toch echt bij sireens.nl voor zijn.

Al met al ik ben dus niet meer haar contact persoon.

Groetjes Deborah

• ingesikkens

Hallo allemaal,

Sireens is wel degelijk bereikbaar maar haar mailbox en site was/is gehackt, de mails en sommige bestellingen komen gewoon niet aan, iets wat ze zelf ook enorm vervelend vindt en het is tenslotte wel haar inkomen wat hierdoor enorm te lijden heeft, haar eigen nummer vd nagelstudio staat gewoon op de site vermeld, als je haar een whats app stuurt reageert ze wel degelijk, ben al een paar keer mn bestelling op gaan halen en altijd is ze met de bestellingen aan het werk en probeert ze de “verdwenen”mails te achterhalen.

Heb al heel veel tips en tricks van haar geleerd en ben superblij met haar….dus oordeel niet te hard want de bestellingen en mails komen gewoon niet binnen, oordeel liever over de persoon die haar dwars zit.

Een zeer tevreden Inge.

• teunissen_saskia@hotmail.com

Hallo Deborah,

Ik lees je bericht hier op dit forum.

Ik heb op 24-12-12 een bestelling gedaan op sireens.nl (niet wetende dat jullie oplichters zijn) en heb tot op heden mijn geld nog niet terug gezien!!

En mijn bestelling ook niet….

Zoals je begrijpt zal ik aangifte moeten doen of ik kom jullie binnenkort opzoeken.

GRAAG ontvang ik ZSM mijn geld terug.

Dit is mijn laatste verzoek!!!!!!!!!

• teunissen_saskia@hotmail.com

Je gaat je producten en geld niet terug krijgen.

Ik ben al 2,5 maand bezig om alles terug te krijgen.

Ik ga binnenkort even een bezoekje brengen.