Sireens; Is opgelost en afgehandeld...

• Profiel Non-Actief

• Maurinke

Hai Deborah,

Kun je mij mijn track en trace nummer doorgeven?

Ze zijn volgens jou vrijdag gestuurd…. en zou ze gister binnen krijgen!

Zodra ik mijn spullen binnen heb, zal ik ook echt mijn excuus maken naar jou en sireens.nl!

Loop echt wel te hard van stapel, maar kan heel slecht tegen onrecht…..

Jij bedankt in ieder geval voor je medewerking!

• dieseltje2

Ik snap niet dat er niet gewoon een melding is gemaakt op de website van ‘'vertraagde levering’' oid…… Dit forum lijkt me nu geen reclame voor sireens…… Ik zou er na het lezen van dit topic niet bestellen in ieder geval.

• Maurinke

Niet doen ook!

De “contactpersoon” mailt heel vriendelijk maar zit vervolgens nog steeds te wachten!

• Maurinke

HEEFT IEMAND ZIJN PAKKET AL???

• SuusM

Nog niks ontvangen, vorige keer kreeg ik na een half uurtje al gelijk een antwoord op mijn mail, nu wacht ik echter al weer 3 dagen op een reactie.

Op mijn eerdere mail was heel vriendelijk gereageerd en gezegd dat als ik op woensdag 26 okt. na 18.00 mijn spullen nog niet ontvangen had, dat ik

dit moest laten weten. Spullen toen niet ontvangen (nog steeds niet). Gelijk die dag nog gemaild en op de dag van vandaag nog geen reactie gehad.

Dit is trouwens de mail die ik gehad heb, ze reageren onwijs vriendelijk maar ik snap niet helemaal waarom er dan nu niet meer gereageerd wordt.

Beste Suzanne,

Heel graag gedaan.

Wij zijn daarvan op de hoogte. Door privé omstandigheden kunnen wij niet de juiste wijzigingen doorgeven op de site.

Vandaar dat dit mail adres tijdelijk dient als contact persoon van sireens.nl

Mocht u woensdag uw product niet in huis hebben na 6 uur zou u dat dan willen melden dan ga ik er weer met spoed achter aan.

Wij van Sireens.nl wensen u een prettig weekend en veel plezier met uw aankopen.

Vriendelijke groeten

Deborah

Sireens.nl

• Profiel Non-Actief

..

• dieseltje2

Wat een bedrijf…..

Prima als je een tijdelijk contactpersoon hebt maar dan moeten de zaken wel blijven lopen zoals het hoor.

Als je spullen besteld wil je die toch op korte termijn hebben…… Dat er prive-omstandigheden zijn die dit onmogelijk maken, daar heb je als klant (hoe cru het misschien ook klinkt) niks te maken.

Als je dit als bedrijf niet kunt realiseren moet je je site tijdelijk uit de lucht halen…… Prive-omstandigheden kunnen de aanleiding zijn en dan moet je niet ten koste van alles (in dit geval je naam) de zaak draaiend proberen te houden. Dat lukt blijkbaar niet……

• MMC

Beste Suus,

Heb gister een bestelling geplaatst en betaald, maar mijn order status staat nog op wachten?

heb ze hier over proberen te bellen en mailen en kreeg totaal geen gehoor/mail kwam niet aan.. heb je voor mij de mail van de contact persoon?

• SuusM

Hallo,

Ik heb zelf contact gekregen op: debnaildesign@live.nl