Sireens; Is opgelost en afgehandeld...

• teunissen_saskia@hotmail.com

Hallo Inge,

Waar moet ik dan zijn om mijn geld nu eens terug te krijgen?????

• Jolanda

Saskia, het is heel erg balen natuurlijk dat je nog steeds niks hebt gekregen.

Maar je moet wel beter lezen. Deborah is namelijk contactpersoon geweest, maar is daarmee gestopt. Ze heeft helemaal niks meer met Sireens te maken.

Je zal dus echt contact via Sireens contact moeten maken.

Succes

• Ikke88

Saskia idd wat jolanda al zegt deborah is ermee GESTOPT!

Ik vindt het erg vervelend voor je maar je moet niet bij deborah zijn dus!!

Succes!

• Profiel Non-Actief

hoi meiden, Bedankt voor het melden dat ik er inderdaad mee gestopt ben.

Ik heb saskia al een mail terug gestuurd. Het is erg vervelend natuurlijk maar ik kan niemand helpen.

Zelf ook geen contact meer met Sireens.

Groetjes

• MikriNails

Ik raad iedereen aan die z'n geld kwijt is om aangifte te doen bij www.mijnpolitie.nl. Als er meerdere aangiftes gedaan word (3 geloof ik) word er een onderzoek gestart. Er word écht wat mee gedaan! En het is echt heel makkelijk, je hebt geen digi-d of wat dan ook nodig.

Een half jaar geleden had ik een probleem met een webshop (niks met nagels te maken) ik heb toen aangifte gedaan en schijnbaar was ik niet de enige. Nu is het bedrijf is de gedupeerden terug aan het betalen om strafrechtelijk vervolging te voorkomen.. Half jaar later, maar tóch!

Prive problemen hebben is geen excuus om illegale dingen te doen.

• elisa2014

ingesikkens Schreef:

——————————————————-

> Hallo allemaal,

>

> Sireens is wel degelijk bereikbaar maar haar

> mailbox en site was/is gehackt, de mails en

> sommige bestellingen komen gewoon niet aan, iets

> wat ze zelf ook enorm vervelend vindt en het is

> tenslotte wel haar inkomen wat hierdoor enorm te

> lijden heeft, haar eigen nummer vd nagelstudio

> staat gewoon op de site vermeld, als je haar een

> whats app stuurt reageert ze wel degelijk, ben al

> een paar keer mn bestelling op gaan halen en

> altijd is ze met de bestellingen aan het werk en

> probeert ze de “verdwenen”mails te achterhalen.

> Heb al heel veel tips en tricks van haar geleerd

> en ben superblij met haar….dus oordeel niet te

> hard want de bestellingen en mails komen gewoon

> niet binnen, oordeel liever over de persoon die

> haar dwars zit.

> Een zeer tevreden Inge.

ook ik heb een bestelling gedaan zonder levering en natuurlijk wel betaald.

het is inmiddels 8 maart 2014!

tuurlijk kan een server door verhuizing en blablablablablabl maar de bankrekening loot wel door, en geen nekel moment heeft sireens gedacht dat blabla verhaal op de website te vermelden? is dat professioneel of riekt dat naar oplichting????

de website is nog steeds in de lucht en laat mij raden (omdat ik nog steeds niet geleverd heb gekregen); dat blabla verhaal gaat nog steeds op? en de bankrekening krijgt nog steeds geld binnen van bestelling en Sireens maar denken “Goh hoe kan dat nu toch …?”

• lieve.vermeiren@hotmail.be

ook een bestelling geplaatst en betaald begin februari en ook nog niets ontvangen van goederen, ruikt dit inderdaad naar oplichting, heb reeds aangifte gedaan bij politie want blijkbaar regent het klachten over dit, allemaal bestellingen geplaatst en betaald maar geen goederen ontvangen!!

dit kan zo toch niet verder, er moet dringend iets aan gedaan worden!!

ben woonachtig in Belgie en kan dus spijtig genoeg geen aangifte doen via deze site, heb reeds in belgie dan aangifte gedaan, hopelijk wordt dit doorgegeven

bestelling gedaan begin februari 2014 tot op heden 5/4 nog niets ontvangen, alles wel betaald, blijkbaar zijn er al van in 2011 problemen met jullie webwinkel, betreft dit nu ook een verhuis, panne, geboorte, of noem maar op, jullie rekening wordt zo wel op een gemakkelijke manier gespijsd! de onze spijtig genoeg niet, toch graag enigszins een reactie van jullie?