Tuurlijk wens ik niemand iets ernstigs toe laat dat duidelijk zijn !
Heb je mij ook nooit horen zeggen, en daar gaat het hier ook niet om.
Maar heel hard gezegd, en nu zal ik een dikke bak stront over mij heen krijgen, IK heb daar gaan boodschap aan…
Derden kunnen ook initiatieven nemen omtrent cliëntele, info op de website, een standaard mail laten uitgaan !!
En wat die aangifte betreft ; Ja, dat zal ver gaan, ik heb ook gezegd “áls het zo ver moet komen”.
Maar ik ben géén Jan Doedel, en laat het hier hoe dan ook niet bij zitten.
Misschien loopt het zoals gezegd met een sisser af, maar voor t zelfde geldt loopt dit wél uit de hand.
En dan ben ik te laat met actie ondernemen en sta met mijn rug tegen de muur ; Weg centen…. Ik dacht het toch niet.
Wat er ook speelt, en hoe ernstig of niet ernstig het ook is, ik heb mijn rechten net zoals zij hun rechten én plichten naar de klant hebben. Je hebt een bedrijf of je hebt geen bedrijf.
In geval van calamiteiten moet je je zaken goed geregeld hebben zodat, voor mijn part een derde partij, actie kan ondernemen richting de klanten.
Dat heb IK zelfs goed geregeld (voor mocht er iets met mij/met mijn toko gebeuren), op papier staan, én bij 2 personen in de kast liggen. En dan hebben we het alleen nog maar over calamiteiten in de thuis-situatie en mijn kleine salonnetje….
Maar op deze manier wordt wél alles en iedereen op de hoogte gesteld over het hoe en wat van dat moment.
Niet zo moeilijk om zoiets ook bij een groter bedrijf goed op papier te hebben staan en evt bij derden in de kast hebben liggen, die dan makkelijk actie kunnen ondernemen.
Zijn belangrijke zaken, ook voor de evt toekomst van het bedrijf ná calamiteiten.
Want in dit geval wordt het vervelend, je zit in het ongewisse, geld weg en geen spullen, geen reactie op mail/tel/voicemail, niets op de website, enz.
Tja, dan komen deze dingen een keer naar buiten en dat is géén beste reclame voor je bedrijfje !!
Maar door de dingen niet goed geregeld te hebben, heb je daar zelf voor gekozen….