Sireens; Is opgelost en afgehandeld...

• MariaNails

Alle webshops moeten zich houden aan de Wet Verkoop op Afstand. Ben je niet tevreden over het geleverde product, mag je het terugsturen (mits in originele verpakking etc.) en je geld terugkrijgen.

Krijg je niets geleverd, dan dien je de eigenaar aangetekend te verzoeken aan zijn plicht te voldoen. Dan nog geen bestelling ontvangen? Ingebrekestelling opsturen. Nog geen reactie? Dan kun je naar de politie stappen.

Veel gedoe, maar afhankelijk van je bestelling kan het het wel waard zijn.

• muisje88

gek, ben ik niet van ze gewend, ben zelf erg tevreden. Erg vervelend voor je, ik hoop dat je snel bericht krijgt!

• Elske

Ik heb net een resercheur gehad (aan de nageltafel :D..) en die vertelde dat als het zo ver komt ik gewoon aangifte kan gaan doen. Niets over aangetekende toestanden ed. Kan ik er nóg meer euries tegenaan gooien….

Wat betreft mijn persoontje heb ik een behoorlijk bedrag uitgegeven en dat vind ik al meer dan genoeg.

(maar als zou blijken dat ik toch eerst aangetekend moet doen dan gaat dat wél gebeuren)

Ik kan ook bellen naar de politie in Borger om te vragen of er iets dergelijks over hun bekend is. Ze zullen uiteraard niet met info gaan strooien maar kunnen en mogen wél advies geven over dat bedrijf.

• Hanneke

Wat vervelend allemaal!

zelf bestelde ik daar al niet omdat ik het er niet mee eens ben dat zij ook aan particulieren levert, dan doen er meer, maar dan die handleiding zo op het internet, alsof je het zelf zo wel even kan zonder opleiding en kennis van theorie, ik stoor me daar een beetje aan.

maar als ik jullie was zou ik wel nog even naar haar mailen wat jullie plannen zijn qua verdere actie.

dan weet ze daar iig van…

succes!

• sarina

jaa dat heb ik ok wat besteld en het komt niet aan en ze pakken indd de telefoon niet op en andwoorde niet trug

• Janneke JMS

Ja, idd. @ Hanneke, toen ik de website zag, dacht ik hetzelfde::o::o::o over die beschrijving op haar site, hoe je kunstnagels maakt!! Belachelijk!! Een Doe het Zelffers pakket:X voor de ongeschoolde(td)

Terwijl wij een dure opleiding ervoor hebben genoten, om professionele kunstnagels te kunnen zetten!!

Hoe help je de nagelbranche naar de KL.T.!!!!

Hanneke Schreef:

——————————————————-

> Wat vervelend allemaal!

> zelf bestelde ik daar al niet omdat ik het er niet

> mee eens ben dat zij ook aan particulieren levert,

> dan doen er meer, maar dan die handleiding zo op

> het internet, alsof je het zelf zo wel even kan

> zonder opleiding en kennis van theorie, ik stoor

> me daar een beetje aan.

> maar als ik jullie was zou ik wel nog even naar

> haar mailen wat jullie plannen zijn qua verdere

> actie.

> dan weet ze daar iig van…

> succes!

• Elske

Ik ben al vanaf afgelopen zaterdag naar haar aan het mailen en bellen, houdt alles precies bij, maak precies duidelijk hoe ik er over denk, waar ik mee bezig ben, elke actie die ik onderneem, en wat mijn verdere stappen zijn.

Het klachtenformulier via www.tuiswinkel.org/klachtenformulier heeft ze gisteren ook gehad. Daar zit speciaal een Juriste Consumentenzaken voor, en als ze niet binnen een week reactie geeft, kan ik opnieuw contact opnemen met Juriste Ank v Heeringen aldaar.

Ik laat dit er zeker niet bij zitten, en vanaf dat ik op geen enkele manier contact krijg en er nergens op gereageerd wordt, ben ik direct overgegaan tot actie.

Als je te lang wacht met dit soort dingen dan wordt dáár straks weer moeilijk over gedaan (terwijl je dán ook nog in je recht staat…).

Ik wens zo niet behandeld te worden, heb géén geldboompje in mijn tuin om het er maar bij te laten zitten en hun te laten profiteren van MIJN centen, en wil/wilde de producten waar ik mijn zuurverdiende centen voor betaald heb !

Sinds zaterdag probeer ik dus die bestelling te annuleren zodat ik bij een wél leverend en betrouwbaar bedrijf mijn spullen kan bestellen !!

Kijk, áls het zo ver gaat komen dat ik vind nóg verder te moeten gaan omdat er niets gebeurt en zij schijnbaar denken er mee weg te kunnen komen, dan boeit het mij ook niets dat ik voor mijn part een advocaat moet gaan betalen (die ik inmiddels al wel om raad en advies heb gevraagd).

Dan maar hard tegen hard en dan moet het maar geld kosten, maar dan weet dat bedrijf wél dat ik geen doetje ben en ze er maar mee weg laat komen, en op die manier krijgen ze wél een beste waarschuwing én slechte reclame, en zullen ze er óf mee stoppen, óf nooit meer van dit soort acties uithalen !

Dit kán gewoon niet….

Als alles straks “met een sisser” afloopt, mijn bestelling geannuleerd wordt en ik mijn centen teruggestort krijg, dan heb ik iig wél gedaan en ondernomen wat nodig was, en zullen ze zich een volgende keer wel 3x bedenken.

• ScorpionNails

Ik wil toch wel even reageren.

Laat ik voorop zetten dat een klant niks te maken heeft met wat er prive gebeurd en dat de zaak idd gewoon hoort door te lopen….

Soms ben je er alleen niet op voorbereid dat zoiets als dit kan gebeuren.

2 jaar terug ben ik plotseling in het ziekenhuis beland. Ik zou de avond niet halen. Denk je dan echt dat jezelf of je fam/vrienden in staat zijn om aan je zaak te denken?? Die zaak kan je op zo een moment gestolen worden.

Nu weet ik niet wat er met Sireens aan de hand is maar stel je voor dat er iets met de baby is (heb ik ook zelf gehad) een baby vechtend in het ziekenhuis ook dan staat je zaak wel op de laatste plaats hoor.

Ik ken alleen maar hele positieve verhalen over dit bedrijf en ik ga er dan ook van uit hoe vervelend het wachten ook is dat alles prima opgelost gaat worden.

Een aangifte vind ik persoonlijk dan ook te ver gaan en ik weet bijna 1000% zeker dat de aangifte alleen maar word opgenomen en dat er verder niks aan gedaan zal worden. zonde van de tijd dus. Laat ze liever achter die pedo's aan gaan ;)

• Hanneke

scorpionnails, voor een deel ben ik het met je eens, maar een standaard mail kun je door iedereen laten opstellen, en de datum op de site kun je ook gemakkelijk (laten) veranderen.

Maar, en ja nu wordt ik echt even vervelend, misschien moeten we dit bedrijf niet te serieus nemen, zij neemt het nagelen ook niet serieus als ik zo naar de handleiding en het doe-het-zelf pakket kijk.

Maar wat er ook is, ik hoop dat t niets ernstigs is, dat natuurlijk vooropgesteld!

• Elske

Tuurlijk wens ik niemand iets ernstigs toe laat dat duidelijk zijn !

Heb je mij ook nooit horen zeggen, en daar gaat het hier ook niet om.

Maar heel hard gezegd, en nu zal ik een dikke bak stront over mij heen krijgen, IK heb daar gaan boodschap aan…

Derden kunnen ook initiatieven nemen omtrent cliëntele, info op de website, een standaard mail laten uitgaan !!

En wat die aangifte betreft ; Ja, dat zal ver gaan, ik heb ook gezegd “áls het zo ver moet komen”.

Maar ik ben géén Jan Doedel, en laat het hier hoe dan ook niet bij zitten.

Misschien loopt het zoals gezegd met een sisser af, maar voor t zelfde geldt loopt dit wél uit de hand.

En dan ben ik te laat met actie ondernemen en sta met mijn rug tegen de muur ; Weg centen…. Ik dacht het toch niet.

Wat er ook speelt, en hoe ernstig of niet ernstig het ook is, ik heb mijn rechten net zoals zij hun rechten én plichten naar de klant hebben. Je hebt een bedrijf of je hebt geen bedrijf.

In geval van calamiteiten moet je je zaken goed geregeld hebben zodat, voor mijn part een derde partij, actie kan ondernemen richting de klanten.

Dat heb IK zelfs goed geregeld (voor mocht er iets met mij/met mijn toko gebeuren), op papier staan, én bij 2 personen in de kast liggen. En dan hebben we het alleen nog maar over calamiteiten in de thuis-situatie en mijn kleine salonnetje….

Maar op deze manier wordt wél alles en iedereen op de hoogte gesteld over het hoe en wat van dat moment.

Niet zo moeilijk om zoiets ook bij een groter bedrijf goed op papier te hebben staan en evt bij derden in de kast hebben liggen, die dan makkelijk actie kunnen ondernemen.

Zijn belangrijke zaken, ook voor de evt toekomst van het bedrijf ná calamiteiten.

Want in dit geval wordt het vervelend, je zit in het ongewisse, geld weg en geen spullen, geen reactie op mail/tel/voicemail, niets op de website, enz.

Tja, dan komen deze dingen een keer naar buiten en dat is géén beste reclame voor je bedrijfje !!

Maar door de dingen niet goed geregeld te hebben, heb je daar zelf voor gekozen….