Laatste stand van zaken ;
Mijn (?) onophoudelijke acties én inschakelen -gisteren- vd Jurist Consumentenzaken, hebben schijnbaar toch iets wakkergeschud… (hij -en zij- zouden vanochtend proberen contact met ze te krijgen)
Zie onderstaande mail van 12.00 uur vandaag (19 Mei 2011).
Beste klanten,
Allereerst onze excuses dat wij niet bereikbaar zijn geweest vanaf 11 mei zoals wij hadden gepland.
Afgelopen week zijn wij pas uit het ziekenhuis gekomen na de geboorte van onze zoon. Dank jullie wel voor alle getoonde interesse.
Ondertussen is Sireens verhuisd naar Exloo en helaas is dat niet vlekkeloos verlopen en niet gereed gebleken op de overeengekomen datum. Gelukkig hebben wij vanaf vandaag inmiddels weer internet en zijn wij druk bezig alle bestellingen zo snel mogelijk bij jullie te krijgen.
Omdat Sireens nu bij het bos in Exloo gevestigd is, is er helaas nauwelijks mobiele ontvangst, vanaf maandag a.s. is het nieuwe telefoonnummer in werking en kunnen wij iedereen ook weer te woord staan.
Mocht de bestelling te lang op zich hebben laten wachten, waardoor je producten misschien elders hebt besteld, dan maken wij het betaalde bedrag natuurlijk over naar jouw rekening. Mocht je dit willen, zou je ons dan een mail met rekening gegevens en ordernummer willen doorgeven?
Mocht je nog vragen of wijzigingen hebben, mail het ons gerust en wij zullen ons best doen het zo snel mogelijk te verwerken.
Voor het ongemak zal er naast de gebruikelijke attentie ook een flesje 100ml roze cleaner bij ieder pakketje meegestuurd worden.
(helaas past dit niet bij de brievenbuspost, maar dan mag je bij een volgende pakket bestelling dit bij opmerkingen aangeven en zullen wij alsnog 100 ml cleaner gratis mee versturen).
Vriendelijke groeten,
Mirella
Silvana
Erwin
Ik hoop dat het allemaal waar is en dus idd “met een sisser afloopt”, maar ondertussen moet ik eerst zien dan geloven….
Nog steeds ben ik van mening dat klanten óók door derden en evt vanaf een andere plek (internet) op de hoogte gebracht hadden kunnen worden !