Sireens; Is opgelost en afgehandeld...

• Elske

En nog een keer over een evt aangifte (mocht het zo ver komen)

Als je niets doet weet je zeker dat er ook niets wordt gedaan….

Als je wél actie onderneemt staat het iig zwart op wit voor mocht iets wél een staartje gaan krijgen…

Niet geheel onbelangrijk !!

En dit geldt voor élk geval, hoe groot of hoe klein ook, hoe onbelangrijk het soms ook lijkt, bewijzen zijn het halve werk…

• Elske

Laatste stand van zaken ;

Mijn (?) onophoudelijke acties én inschakelen -gisteren- vd Jurist Consumentenzaken, hebben schijnbaar toch iets wakkergeschud… (hij -en zij- zouden vanochtend proberen contact met ze te krijgen)

Zie onderstaande mail van 12.00 uur vandaag (19 Mei 2011).

Beste klanten,

Allereerst onze excuses dat wij niet bereikbaar zijn geweest vanaf 11 mei zoals wij hadden gepland.

Afgelopen week zijn wij pas uit het ziekenhuis gekomen na de geboorte van onze zoon. Dank jullie wel voor alle getoonde interesse.

Ondertussen is Sireens verhuisd naar Exloo en helaas is dat niet vlekkeloos verlopen en niet gereed gebleken op de overeengekomen datum. Gelukkig hebben wij vanaf vandaag inmiddels weer internet en zijn wij druk bezig alle bestellingen zo snel mogelijk bij jullie te krijgen.

Omdat Sireens nu bij het bos in Exloo gevestigd is, is er helaas nauwelijks mobiele ontvangst, vanaf maandag a.s. is het nieuwe telefoonnummer in werking en kunnen wij iedereen ook weer te woord staan.

Mocht de bestelling te lang op zich hebben laten wachten, waardoor je producten misschien elders hebt besteld, dan maken wij het betaalde bedrag natuurlijk over naar jouw rekening. Mocht je dit willen, zou je ons dan een mail met rekening gegevens en ordernummer willen doorgeven?

Mocht je nog vragen of wijzigingen hebben, mail het ons gerust en wij zullen ons best doen het zo snel mogelijk te verwerken.

Voor het ongemak zal er naast de gebruikelijke attentie ook een flesje 100ml roze cleaner bij ieder pakketje meegestuurd worden.

(helaas past dit niet bij de brievenbuspost, maar dan mag je bij een volgende pakket bestelling dit bij opmerkingen aangeven en zullen wij alsnog 100 ml cleaner gratis mee versturen).

Vriendelijke groeten,

Mirella

Silvana

Erwin

Ik hoop dat het allemaal waar is en dus idd “met een sisser afloopt”, maar ondertussen moet ik eerst zien dan geloven….

Nog steeds ben ik van mening dat klanten óók door derden en evt vanaf een andere plek (internet) op de hoogte gebracht hadden kunnen worden !

• muisje88

ik ben het wel met scorpionails eens hoor.. het is inderdaad geen goede service zo maar daar is vaak een reden voor.

• mirella-sireens

Beste Allemaal,

Wat een reacties allemaal, misschien verstandig om zelf te reageren, voordat er allemaal vreemde verhalen komen.

allereerst vind ik het heel jammer dat een mail aan klanten nu op het internet staat, dit ivm naam zoontje etc.

Maar inderdaad, op de website stond vermeld dat wij vanaf 11 mei weer zouden verzenden, dat betekend ook dat ook op die datum natuurlijk al die bestellingen niet tegelijk uitgeleverd konden worden, dat vergt wat werk.

helaas hadden wij geen telefoon of internet door een kabelbreuk naar het nieuwe pand, waardoor er niet gereageerd kon worden, allemaal heel vervelend.

En toch… wanneer je alle andere reacties leest op internet, waarbij al ruim een jaar reactie staan over leveringen binnen 48 uur, dan kun je zien dat het niet gebruikelijk is en er wel degelijk iets aan de hand is.

Alle klanten zijn op de hoogte gesteld, naast de standaard attentie een extra cleaner bij iedere wachtende bestelling en natuurlijk verontschuldigingen, voor ons ook veel prettiger wanneer alles gewon soepel verloopt, hier leer je weer van.

Alle positieve reacties en felicitaties enorm bedankt, 3 weekjes te vroeg geboren maar het gaat nu geweldig goed.

Voor iedereen die nog vragen heeft, of opmerkingen, je kunt ons gewoon weer bereiken, vandaag weer per mail en maandag zal de nieuwe telefoonlijn weer in werking zijn.

En nu ik hier toch een stukje heb geplaatst, binnenkort een hele nieuwe lijn mooie en voordelige merk soak off- gel lacquers, ook in complete setjes, van base-gekleurde gel lacquer en topcoat, allemaal soak off.

vriendelijke groetjes,

Mirella - Sireens

• wen3

gefeliciteerd en wel een hele mooie naam hoor!

• Yvonne

Gefeliciteerd met je ventje met zijn mooie naam.

Zo zie je maar, laten we niet te snel (ver)oordelen vaak heeft iets een reden.

• Hanneke

Gefeliciteerd! en fijn dat t nu goed gaat.

• katie

Van harte gefeliciteerd, maar wel jammer dat groothandels zich ineens in elke discussie gaan mengen, volgens mij is deze site voor nagelstylistes, net als de reclame die ze maken via de site, beetje overdreven.

Ik heb ook een vroeggeboren zoontje, maar heb alle klanten op de hoogte gehouden dmv mail, niet makkelijk als je met het gezin zo in de knoop zit, maar zo hoort het gewoon……………..

Ook ik zal wel weer commentaar krijgen, maar so be it!

vr gr Katie

• muisje88

ik vind dat je als groothandel alle recht hebt om te reageren op dit soort berichten..maar dat is mijn mening, gelukkig is het opgehelderd allemaal :)

• Elske

@ Katie,

Van mij geen commentaar, zo denk ik er ook over.

Ik vind t geen enkel probleem en zelfs goed dat Sireens zelf ook een reactie plaatst.

Het wordt tenslotte wél allemaal over hun bedrijf geschreven en ieder heeft recht op wederhoor.(al had dat wederhoor een dag of tig eerder kunnen komen op wat voor manier dan ook)

ScorpioNails is zelf ook niet vrij van sores en shit geweest, en hebben ook het nodige -toen terecht vind ik- over zich heen gehad, dat is hun zeker niet in de koude kleren gaan zitten en dat zal ze waarschijnlijk ook geen 2de keer weer gebeuren !

@Muisje & Yvonne,

Reden of geen reden, je hebt een bedrijf of niet, en zulke onvoorziene zaken/calamiteiten hoor je van te voren te regelen.

(zie mijn eerdere opties) Zodat dit soort toestanden voorkomen worden en cliëntele op de hoogte worden gebracht.

@Sireens,

Op de site stond v.a 10 Mei…Maar ok, 1 dag verschil das 'n kleinigheidje.

Er is ondertekend (mail) met 3 namen, ik denk niet dat de andere twee ook dag en nacht in het ziekenhuis hebben gelegen.

In elk ziekenhuis en op vele andere plekken is er internet (én telefoon) en kun je met één druk op de knop een simpele mail doen uitgaan óf dit aan iemand anders vragen. Kleine moeite en voorkomt sores als nu….

Mob. telefoons op t nieuwe adres geen bereik ; kan uiteraard gebeuren, dat hoor je wel vaker. Maar een Mobile is Mobiel en dus niet van één vaste -onbereikbare- plek afhankelijk.

De vaste nrs waren af en toe ingesprek maar werden direct daarna niet opgenomen.

De naam is uit het bericht (mail) verwijderd.

Ik hoop dat alles nu snel goed gaat komen en geregeld wordt, en dat voor de toekomst zaken beter geregeld worden.

Ondanks alles Gefeliciteerd met jullie zoon.