Gelukkig!
Ben benieuwd of de andere dames inmiddels hun spullen ook hebben ontvangen hihi
groetjes
Ik heb ook besteld bij Sireens, netjes na één dag mijn bestelling gekregen, alleen was de bestelling niet juist.
Ik weet dat ik al blij mag zijn dat ik wel spullen heb ontvangen in tegenstelling tot anderen maar ik heb wel betaald
voor spullen die ik helemaal niet nodig heb en ook niet ga gebruiken, ik wil gewoon de spullen waarvoor ik betaald heb.
Vaak geprobeerd te bellen, maar het nummer is niet in gebruik. Vaak geprobeerd te mailen maal dan krijg ik een mail dat het niet is aangekomen.
Heb de privé nummers gebeld, voicemail ingesproken en gewoon niks, noppes, nada..
Ik wordt er gewoon een beetje moe van, ik snap niet hoe je een bedrijf kan runnen zonder contact te kunnen krijgen met je klanten.
Nou heb ik begrepen uit vorige berichtjes dat er iets was met een bevalling en verhuizing, ik kan hier best het geduld voor hebben om dan netjes op mijn
spullen te wachten, echt. Als het ook op de site gemeld stond dat ze afwezig zouden zijn, prima, maar gewoon niks laten horen vind ik absurd.
Mensen hebben veel geld over gemaakt en krijgen er niks voor behalve een rot gevoel omdat ze het gevoel hebben dat ze bedrogen worden, in mijn
ogen is dit stelen.
Ik kijk het nog even aan en anders spreek ik denk ik voor mezelf en veel anderen als we er maar eens iemand anders naar moeten laten kijken (lees: politie inlichten, tv programma's inlichten die voor mensen zoals ons opkomen)
Ik ben benieuwd.
Dat is heel fijn om te horen!
Ik hoop dat dit wel gaat lukken, niemand wilt natuurlijk vervelend doen en het is waarschijnlijk ook helemaal niet de bedoeling van sireens om mensen te bedriegen aangezien ik wel gewoon mijn spullen gekregen heb, maar je bent gewoon zo on wetend als je op geen enkele manier contact kan krijgen..
In ieder geval onwijs bedankt voor het mail adres, ik ga gelijk een mail sturen!(tu)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?