Sireens; Is opgelost en afgehandeld...

• Profiel Non-Actief

Nogmaals stuur een aangetekende brief. die nemen ze vast wel aan.

Succes dames.

Groetjea

• Sophie

Deb's Nail Design Schreef:

——————————————————-

> Nogmaals stuur een aangetekende brief. die nemen

> ze vast wel aan.

>

> Succes dames.

> Groetjea

Kost ook weer bijna 10 euroo..

het is nu al bijna 2 weken geleden dat ik hier heb besteld en krijg nog steeds geen reactie of spulen

Is te belachelijk voor worden dat je een aangetekende brief moet versturen om enig reactie te krijgen!!

En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.. Blijkbaar hebben ze niet geleerd van vorig jaar.

Ik bestel hier in ieder geval zeker niks meer en begin me toch af te vragen of ik mijn spullen zowiezo nog wel binnen krijg aangezien er in mijn bestelling staat dat ik zefs nog moet betalen

• Profiel Non-Actief

Ik snap je punt. ik heb vorige week bestels en een dag later binnen gekregen.

Is het trouwens van je rekening af? zo ja bel de bank op en vraag of ze het willen stoneren omdat je van sireens geen geboor krijgt.

Groetjes

• Sophie

Deb's Nail Design Schreef:

——————————————————-

> Ik snap je punt. ik heb vorige week bestels en een

> dag later binnen gekregen.

> Is het trouwens van je rekening af? zo ja bel de

> bank op en vraag of ze het willen stoneren omdat

> je van sireens geen geboor krijgt.

>

> Groetjes

Ja het is dezelfde dag gewoon van mijn rekenin gehaald en het kan niet gestorneerd worden omdat het om een IDEAL betaling gaat.

Vandaar de frustratie anders had ik het allang terug laten boeken

• Profiel Non-Actief

Och dat meen je. Jeetje wat vervelend :S

Ik snap het niet heb nog nooit een slechte ervaring gehad met hun,en hun zijn de enige die EF verkopen.

Zit nu sterk te twijfelen of ik daar dan nog wel bestel. Want dit vind ik waardeloos, Geen stijl.

Succes meid ben benieuwd hoe het afloopt.

Groetjes

• Sophie

Ik zal je op de hoogte houden als ik iets hoor ;)

• Profiel Non-Actief

Is goed, Succes !

Alhoewel ik heb ze ook een aantal x gemaild met vragen maar ik heb niks terug gehad.

• Sophie

Ja er wordt gewoon geen reactie gegeven

Ik heb nu al 4 mails verstuurd, en zeker zonder te overdrijven 30 keer gebeld naar het vaste nummer en het mobiele nummer en je krijgt gewoon geen gehoord

het is echt te belachelijk voor worden

• Profiel Non-Actief

ik vind dat echt stijlloos. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Anders even aan je boekhouder vragen wat je kan doen??

• Queenie

Ik heb niks betaald maar wel per mail besteld en nooit meer wat gehoord ondanks meerdere mails. Niks meer bestellen daar. Dit gebeurde vorig jaar ook en daar hadden ze toen een goede reden voor maar zorg voor vervanging en in ieder geval duidelijkheid naar je klanten toe!