Hallo Allemaal,
Ik ik heb een bestelling geplaats en nog steeds niets ontvangen, mails en telefoons worden niet beantwoord.
Kwam op deze site terrecht, hoop dat iemand mij kan helpen!
Maike
Hoi maike,
ik bestel heel veel bij sireens, soms hebben ze producten niet op voorraad en geen vergelijkbaar product die ze dan op kunnen sturen, ik zou zeggen stuur ze een vriendelijke mail en vraag wat er mis is.
Dit kun jw het beste doen via het kopje contact op de website weet je zeker dat ie goed aankomt.
Succes
Hallo,
Ik ben toch maar eens even de naam Sireens gaan googlen en kwam ook hier terecht. Ik heb 3 mei een bestelling gedaan en heb nu nog steeds 2 potjes daarvan niet. Heb verschillende keren geprobeerd het contactformulier in te vullen op de site en ook al heel vaak gebeld. Ik hoor er dus ook niks van en maak me nu best wel zorgen om mijn bestelling!!!!
Dag allemaal,
Ik heb 22 juni een bestelling gedaan en net als Sophie staat er dat er nog niet betaald zou zijn terwijl via ideal het bedrag gelijk is afgeschreven. Ik heb best een grote aankoop gedaan. Zo lang voor gespaard! Ik bel elke dag naar beide telefoonnummers en heb drie keer gemailt geen bericht terug en er wordt niet opgenomen of gereageerd op mijn voicemail op de mailbox van het mobiele nummer. Ben zo bang! Mijn zoontje is ziek en wilde dit als afleiding doen. Ik wil gewoon graag mijn spulletjes waar ik netjes voor betaald heb.
Met dit bedrijf loopt de communicatie zeer slecht. Ik denk dat ik al zeker 5 mails heb verstuurd, zelfs telefonisch contact heb gehad en dan wordt er beloofd terug te bellen, gebeurd gewoon niet. Ik ben er klaar mee. Ik denk niet dat je je geld kwijt bent want voor zover ik weet sturen ze alles altijd af.
Beste Wanda, ik haak even in.
Ik bestel daar me spullen. Ik werk met ef exclusive namelijk.
ze zijn inderdaad moeilijk tot niet te bereiken via mail en telefoon.
Tot nog toe heb ik Altijd me spullen binnen gehad, de ene x duurt het 1 dag langer dan de andere x.
Ik snap dat het heel vervelend is. je zou ze ook even een brief kunnen sturen ouderwets met de post met daarin de vraag of ze contact met je op kunnen nemen.
Vermeld dan duidelijk je mail en telefoonnummer en evt. je postadres
succes. groetjes
Wanda Schreef:
——————————————————-
> Hoi Qeeunie,
> Bestel je daar vaker? En heb je dan na betaling
> toch na lang wachten en geen contact krijgen toch
> je spullen gehad? Ik heb nog steeds geen spullen
> en geen reactie. Ben er erg verdrietig van heb
> veel besteld en hard voor gespaard. Groet Wanda
Ik heb mijn spullen ook nog steeds niet binnen en ook nog steeds geen reactie, wij hebben opdezelfde da besteld
vind het erg vervelend
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?