Heb je het goede email-adres ? ( info@sireens .nl )
Je kunt ook reageren dmv een bericht achterlaten via de website.
Ook staan er telefoonnummers op de website.
Succes
Zie berichtje hierboven (van mij 28 Mei)
Blijven proberen, desnoods elke dag beide voicemails inspreken en mail sturen.
Als je blijft wachten en niets ondereneemt weet je zeker dat er niets gebeurt…
Als je maar 1x een poging hebt ondernomen waar geen reactie op komt, en er is daadwerkelijk ergens iets mis gegaan in die communicatie, dan kun je idd lang wachten.
Dat bedoel ik nu, wel meelezen en commentaar geven….en ondertussen toch geen tijd voor klanten hebben…maar ach wij zijn maar nagelstylistes…
Geen erkend beroep, geen kvk nodig om in te mogen inkopen of evt groothandel te starten, er bestaan geen opleidingen…enkel cursussen omdat ze geen diploma maar certificaat mogen uitdelen, hoe mooi het allemaal klinkt….
Nagelgilde een aanfluiting, al eerder berichtjes van andere collega's over gelezen, op beurzen vrij inkopen ook voor je buurvrouw en aanhang, allemaal erg jammer…..!
vr gr Kaat
Hallo Els,
Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn reactie is dan wat verlaat, maar ik heb 2 weken geleden ook besteld. Nog steeds niets ontvangen maar al wel betaald en daar ook bevestiging van. Echter ook worden mijn mails en telefoontjes niet beantwoord. Ik hoop alsnog dat mijn bestelling gewoon geleverd word! Weet iemand wat de normale verzendtijd was? Of hoelang duurde het voordat jullie de spullen ontvangen hebben?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes Laura
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?