Ja San, ik begrijp dat je dat denkt, dat zou ik in eerste instantie ook gedaan hebben, ware het niet dat dit er ten tijde van mijn bestellen nog niet op stond. Dan had ik uberhaupt gewacht met bestellen want je weet nooit waar zoiets naar toe gaat.
Na mijn bestelling kreeg ik mail dat t verzonden was maar dik 2 weken later nog niets in huis.
Vele mailtjes geschreven, via haar twitter geprobeerd, via facebook enz, maar nergens reactie op.
Op facebook en twitter was ik ook niet de enige met vragen/geen levering en facebook is toen ook meteen uit de lucht gehaald.
Ik ben gaan googelen, KvK nagekeken, maar het is nogal spooky allemaal.
Tel nrs die niet kloppen dan wel afgesloten zijn, verschillende adressen (die niet allemaal blijken te kloppen) enz enz enz.
Ik heb alles uitgezocht maar het is allemaal even vreemd.
Ze kan dan nu wel aankomen met mailproblemen maar als je een webwinkel hebt én een administratiekantoortje dan moeten computerproblemen binnen no-time opgelost kunnen zijn.
En als er problemen in de privesfeer zijn, dan hoeven betalende klanten daar niet de dupe van te worden/in onzekerheid blijven zitten. Dan moet je op je site zetten dat er tijdelijk niet geleverd kan worden en/of een datum aangeven vanaf dat dat wél weer mogelijk is. Klanten verliezen hun vertrouwen op deze manier wel, zeker ook als niet alles blijkt te kloppen als je aan het uitzoeken komt.
Ik heb haar afgelopen week bericht gedaan dat dit riekt naar oplichting en ik aangifte ga doen.
Ze heeft tijd en middelen genoeg gehad (buiten de zogenaamde “kapotte mail” om) om contact op te nemen, maar heeft het verzuimd.
(die aangifte had vandaag zullen gebeuren)
En jawel ; Gisteravond bericht hoor !! Die begon m denk ik te knijpen.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat, vandaag zou ik alsnog (ineens) mijn bestelling moeten krijgen.