PAPAPA.NL

• yasmine

hallo,

dames , zijn er nog dames die producten of geld nog moeten krijgen

ik heb iemand gevonden die ons kan helpen en samen staan we sterker

groetjes yasmine

• Miranda

Deze mevrouw is super oplichter!!! En moet door iedere gedupeerde worden aangegeven bij de politie.

Zij fungeert op meerdere adressen!!!!!! De deurwaarder is er langsgeweest… Een of andere achterbuurt waar niks valt te halen!! Ik ga haar ook doorgeven bij Kassa!

Iedereen die bij haar de Safari nagellakken koopt: deze zijn voor een gedeelte betaald en ze heeft hiervan nog schulden bij mij!!! Ik ben namelijk leverancier van deze producten geweest aanhaar!!

Voor een ieder die haar een persoonlijk bezoekje wil brengen kan mij mailen voor haar adressen….

Mijn emailadres is : info@ngls.nl

Groetjes Miranda

www.goedkopenagelgroothandel.nl

• ....

Ook hier géén verbazing…

Ik “volg” dit ook al sinds half vorig jaar.

Eén bult ellende.

De ene keer wordt je doodgegooid met twitterberichten om de paar seconden, dan weer hoor je wekenlang niets.

Volgens mij schrijft ze ook alle reacties op twitter zelf, evenals alle gastenboekberichten op haar site !

Na elke radiostilte komen er 1000 excuses, en wordt er beterschap belooft, en meteen daarna verschijnen er weer tig twitterberichten en om de zoveel minuten weer (zelfgeschreven) gastenboekberichten waarna het weer tijdenlang stil blijft.

Mensen die wél na zoveel tijd -en dreigen met aangifte ed- contact hebben gekregen, krijgen te horen dat er relationele problemen zijn. Prima, maar zorg dan wel dat je zaakje door blijft lopen en je je betalende klanten tevreden en op de hoogte houdt !

Betalende klanten hebben er geen boodschap aan waarom er niet geleverd (dan wel betaald) wordt. Er moet gewoon geleverd worden voor bestelde én betaalde producten, en bedrijven die haar geleverd hebben horen ook gewoon hun centen te krijgen.

Als je iets afneemt hoor je daarvoor te betalen, en als je besteld en betaald hebt hoor je je producten binnen een wettelijk bepaalde termijn je spullen te hebben ontvangen.

Smoes op smoes volgt ! Maar daar heeft niemand een boodschap aan, en ook niets mee te maken.

Als je een bedrijfje hebt hoort dat onder alle omstandigheden door te lopen en hoor je je klanten op de hoogte te houden.

Dit riekt idd onderhand naar OPLICHTING, er klopt werkelijk nergens niets van. LEUGENS en BEDROG !!

Alles blijft zich maar herhalen, er komt geen verbetering ondanks keer op keer nieuwe beloftes, er wordt niet geleverd, niet betaald aan leveranciers, enz enz.

Ook ik zeg ;

Kassa, Radar, Opgelicht enz inschakelen, ook al zijn de bedragen nog zo klein; Samen sta je sterker, zéker als iedere gedupeerde van elk geval (hoe klein ook) aangifte doet !! Neem die moeite om aangifte te doen.

Je hebt betaald (of als bedrijf geleverd) en er niets voor teruggekregen, dit is diefstal van jou centen !

Kopiëer bv ook alles wat hier op het forum over Papapa. nl beschreven is, alles valt onder “Bewijslast” !! En elk bewijs zwart op wit is er één !

Als je bij dergelijke bedrijfjes iets wilt bestellen, google dan eerst en verifiëer dat bedrijf/webshop op referenties, kijk of KvK gegevens kloppen én volledig zijn, probeer eerst telefonisch contact te leggen, enz !!

Bewaar alle evt correspondentie, en zit je er al middenin wat dit aangaat, neem alle evt telefoongesprekken op (als je überhaupt al contact kunt krijgen), maar dan héb je iig iets.

Dit is geen zwartmakerij of laster, dit is helaas een voorbeeld van daadwerkelijke oplichting. En dit mag (lees;Moet) bekendheid krijgen om meer gedupeerden te voorkomen.

Wees wijs en bestel hier NIETS meer als je jezelf niet tekort wilt doen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee…

• Ilse

dan toch maar weer een reactie van mij…..ik moet miranda inderdaad nog een bedrag overmaken, want ik heb artikelen besteld….ik heb geleverd gekregen waar ik al wel voor had betaald en nog niet geleverd gekregen waar ik nog voor moet betalen…Mijn adres is inderdaad afgelopen maanden vaak gewisseld door allerlei nare omstandigheden, maar ik maak geen geheim van mijn adres, want kan gewoon door een ieder bij kvk oid opgezocht worden .Ik licht geen mensen op en ik vind het ook heel rot dat dit dus schijnbaar wel zo overkomt en/of gesuggereerd word.

Ik kan allerlei excuses aanbrengen, ik heb afgelopen maanden een heel erg zware periode gehad met heel veel akelige dingen, wat andere mensen in hun hele leven niet zal overkomen, maar zal jullie hier niet mee lastig vallen en ik weet ook absoluut wel dat dit geen excuus mag zijn om mijn zaken niet correct te regelen!!. Het is nimmer mijn intentie geweest om mensen te duperen en probeer alles met iedereen keurig op te lossen. Ik hoop dan ook dat degenen welke een probleem hebben met mij of wat dan ook mij mailen naar info@papapa.nl of impy@hotmail.nl en ik zal er alles aan doen om tot een oplossing te komen. Bovenal wil ik toch wel even melden dat er ook wel heel veel mensen wel tevreden zijn en dat dit helaas niet naar boven komt nu….Nogmaals ik wil graag met iedereen blijven communiceren en tot juiste oplossingen komen…..

• ....

Jaja…. Zoveelste excuses en uitvlucht…. Gaap….

Ook ik heb jaren geleden erge dingen meegemaakt, een bult ellende, zó erg dat ook ik dacht dat het niet erger kon en er vast geen mens in heel zn leven zoiets zou meemaken, en ook hierin bleek ik niet de enige te zijn.

Maar mijn werk ging wél door, en klanten heb ik nimmer in de kou laten staan, thuis en werk heb ik altijd door laten gaan al was het soms als een zombie.

Heb mijn baas en mijn eigen klanten een klein beetje ingelicht -zonder het gehele privé gebeuren op tafel te gooien- omdat ik erg mager werd en er niet uit zag en daar vragen over kwamen, maar hield mijn kop er wél bij !

Dit heeft geleid tot begrip en waardering van mijn baas én van mijn eigen klanten, daardoor geen enkele klant verloren, en ben hierdoor gesterkt ! Heb mijn zaakjes toch maar mooi op orde gehouden tot op de dag van vandaag.

Hier ben ik trots op en door het zo aan te pakken, al was dat zeker niet makkelijk, bleven de klanten gewoon komen, konden rustig vragen stellen zonder zich daarbij ongemakkelijk te voelen, omdat ik eerlijk was (én ben) en niet stiekem of achterbaks deed, of door de sores klanten afstootte door afspraken niet na te komen of te laat na te komen.

Als je je zaakjes hoe dan ook door laat gaan, of tijdelijk door iemand anders waar laat nemen, blijf je je klanten behouden, tonen zij begrip, hou je hun vertrouwen en gaan ze niet naar iemand anders toe !!

Maar met maandenlang de ene na de andere smoes, klanten in onwetendheid laten zitten, gewoon niet of veel te laat, of pas na dreigen (of idd na zoveel tijd aangifte te hebben gedaan) met politie pas leveren enz, ga je dat echt niet redden. Mensen geloven je niet meer, het komt te vaak voor, keer op keer, smoes na smoes.

Het ligt er maar aan hoe en waar je je prioriteiten legt, het één sluit het ander niet uit….

• Miranda

Jij hebt 1 bestelling geplaatst die je achteraf toch liever in 2 x wilde betalen…. Alle vertrouwen in jou dus dat was prima.

Jij hebt in je 1e pakket meer gekregen dan dat je betaald hebt, dus alles is NIET volledig betaald.

Maar er staat dus nog een gedeelte van die rekening open waarop de verplichting bestaat tot betalen…. Ik heb niet voor niets algemene voorwaarden!!!

En uiteraard leveren na betaling, maar de betaling komt maar niet….

Ilse, jij weet zoals ik jou net heb gemaild: ik speel echt geen spelletje met jou maar spreek de waarheid als ik zeg dat de deurwaarder jou in de gaten houdt.

De kosten gaan alleen maar oplopen nu en het wordt er voor jou alleen maar erger op als je niet betaald,… die kosten zijn enorm hoor!! pff

Daar schrok ik zelfs van!!!

• San

Ik vind het zó verschrikkelijk jammer dat hier iemand publiekelijk te gronde gericht wordt…..daar kan ik met mijn pet niet bij!!!!

Zelfs een ander bedrijf dat hier aan meedoet ::o

Pak de telefoon en neem contact met elkaar op en bespreek het, maar niet via een openbaar forum!!!!!

• ....

@ San

Als hier ook maar enig positief uitzicht zou zijn geweest dan was dit helemaal niet op deze manier gegaan !

Als de eerste (loze) smoezen en uitstellen en niet beantwoorden van mails/tel ed op een normale manier zouden zijn verlopen, dan was dit hier totaal niet aan de orde geweest.

Als deze mevrouw op één of andere manier in al die maanden eens contact had opgenomen met haar klanten die bestellingen open hebben/hadden staan en betaald hebben/hadden, en na weken zoniet maanden van wachten, smoes op smoes, herhaling na herhaling enz enz, dan had dit hier niet gestaan.

Er was niet eens contact mogelijk, en áls je al eens contact kon krijgen dan kwamen er wéér smoezen en uitvluchten.

Als dit zó vaak gebeurt, steeds weer opnieuw, dan zijn de klanten het vertrouwen kwijt, én hun centen, én krijgen niets geleverd.

Dan is het niet zo raar dat er op andere manieren geïnformeerd gaat worden of er meerdere mensen zijn die bij zo'n bedrijfje problemen ondervinden.

En als er dan van alle kanten zeer negatieve ervaringen opduiken, dan mogen anderen daar ook voor gewaarschuwd worden lijkt mij.

Of moeten er nog meer mensen de dupe van gaan worden ??

Ook is het niet vreemd dat als men na een wettelijk gestelde termijn (of overeengekomen termijn) zijn of haar producten maar niet geleverd krijgt en wél tijden geleden betaald heeft, men verdere stappen gaat ondernemen.

Wij zijn geen van allen gediend van diefstal van onze centen (wel betalen maar niets ontvangen), ook jij niet.

Dan ga je niet een half jaar zitten wachten bij de brievenbus of er alsjeblieft een reeds lang geleden betaalde en “vergeten gewaande” bestelling aan komt waaien.

Het is niet zo gek dat er dan naar andere middelen/hulp/ervaringen enz wordt gezocht.

Dat dit soort dingen gebeuren heeft zij volledig zelf in de hand gehad, en als het na de eerste excuses en smoezen toch nog naar behoren was opgelost, en ook niet meer was voorgekomen dan was deze topic ook niet ontstaan.

Maar alle beloftes zijn loos, heel af en toe schijnt er eens wat geleverd te worden, maar voor de rest bestaat deze dame alleen maar uit loze excuses, loze beloftes, smoezen waarbij alles uit de kast wordt getrokken, maar waar betalende klanten niets mee kunnen, niets mee te maken hebben, en niets aan hebben.

• Ilse

toch jammer en zeer spijtig dat er altijd bepaalde mensen haantje de voorste zijn om anoniem te gaan reageren en er gewoonweg op zitten te wachten tot er een keertje iets fout gaat van mijn kant met mijn site en dus mijn site hier speciaal voor in de gaten houden via google .Ik ben de eerste om toe te geven dat er inderdaad door mijn situatie fouten zijn gemaakt, maar heb deze naar mijn weten altijd passend opgelost en probeer deze momenteel ook passend op te lossen . Een forum is prima om mensen in te lichten over en en ander, maar ik word nu wel afgescheept als een of andere oneerlijke dief naar mijn gevoel…..Ik heb geen geheimen, heb geen foute bedoelingen en ben geen oplichter, verder zal ik niet meer gaan proberen te reageren hierop en vraag nogmaals degenen die dus schijnbaar problemen hebben of hadden (helaas anonieme mensen?!?) contact met mij op te nemen via info@papapa.nl

• San

Áls je dan je gal hier spuuwt, doe het dan tenminste wel met je naam er onder en niet anoniem…….dat vind ik zo slap.