Maakt dat iets uit ?
Dat doet er niets aan af,en het probleem wordt er niet anders van.
Deze personen zullen ook zo hun privacy redenen hebben.
Dat is jou mening.
Het bedrijf dat hier eerder reageerde maakt wel haar naam bekend,vond jij ook dat dat niet kon.
Je spreekt jezelf wél tegen nu.
Zij heeft er voor gekozen om het zo aan te pakken zoals ze gedaan heeft.
Zij dupeert betalende klanten,en niet andersom.
Als je daar zelf voor kiest kun je ook dergelijke berichten verwachten,al dan niet anoniem,had je het maar anders moeten doen.
Zij gooit haar eigen naam te grabbel,gedupeerden hebben daar geen boodschap aan,en als zij ervoor kiezen om zich verder niet bekend te maken hier op het forum dan kan ik daar begrip voor opbrengen.
Neem aan dat ze dat wel richting haar doen gezien ze toch wel een keer hun spullen willen krijgen of hun geld terug willen zien.
Deze gedupeerden hebben er niet voor gekozen om “slachtoffer” te worden van haar praktijken.
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Kom maar met een telefoonnummer van haar, heb ik al eens naar gevraagd!!!
Ze wil niet bellen omdat zij een gezin heeft met 3 kinderen waardoor ze liever mailde!
Voor diegene die niets van deze mevrouw afweten en de gedupeerden kunnen zich hier beter niet mee gaan bemoeien.
Ik maak graag de naam van ons bedrijf bekend. Ik hou niet van leugenaars die na maaaaanden opeens gaan mailen dat het niet de bedoeling was ons op te lichtten omdat zij diezelfde morgen een vervelend verhaal las over haar door ons op het internet.
Ik krijg zoveel reacties van gedupeerden door haar!!! Deze vrouw moet gestopt worden….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?