PAPAPA.NL

• carolien

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van uw dochter! Veel sterkte toegewenst!

Ik vraag me af of u inmiddels al iets van Ilse van papapa gehoord heeft.

Want alle recente bestellingen worden weer snel geleverd, zo staat er op de site.

En hoe zit dat met andere ‘klagers’ op dit forum?

Hebben jullie inmiddels al wel iets gehoord of de producten ontvangen?

• Joyce

Ik ben ook nog steeds in afwachting van een tweetal bestellingen die ik heb gedaan. Medio/ eind juni heb ik een tweetal bestellingen geplaatst bijpapapa. Je raad het al nog steeds niet ontvangen. Na vreemde verhalen en zoethoudertjes heb ik het idee dat ik wel kan fluiten naar mn spullen. Heb gister mail verzonden dat ik maandag de door mij bestelde spullen wil ontvangen of mijn geld terug. Maar nog geen reactie. Inmiddeld heb ik al wat info

ingewonnen. Als ik maandag nog niets heb vernomen ga ik verdere stappen ondernemen. Ergens hoop ik dat ze het toch nog netjes op gaat lossen. Levert veel betere reclame en meer tevreden klanten op.

• carolien

Joyce Schreef:

——————————————————-

> Ik ben ook nog steeds in afwachting van een

> tweetal bestellingen die ik heb gedaan. Medio/

> eind juni heb ik een tweetal bestellingen

> geplaatst bijpapapa. Je raad het al nog steeds

> niet ontvangen. Na vreemde verhalen en

> zoethoudertjes heb ik het idee dat ik wel kan

> fluiten naar mn spullen. Heb gister mail verzonden

> dat ik maandag de door mij bestelde spullen wil

> ontvangen of mijn geld terug. Maar nog geen

> reactie. Inmiddeld heb ik al wat info

> ingewonnen. Als ik maandag nog niets heb vernomen

> ga ik verdere stappen ondernemen. Ergens hoop ik

> dat ze het toch nog netjes op gaat lossen. Levert

> veel betere reclame en meer tevreden klanten op.

Je zou verwachten dat ze het nu wel op orde moet hebben met haar bestellingen, als je al haar gastenboekberichten moet geloven.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe het met andere ‘klagers’ op dit forum is afgelopen.

Hebben jullie inmiddels al de producten ontvangen of geld terug gekregen?

• Joyce

Het geschil is opgelost. Ik heb mijn geld retour ontvangen.

Nooit zal ik meer bestellen zonder het internet te raadplegen.

En ondanks dat het nu is opgelost bestel ik nimmer meer bij PAPAPA.

Communicatie is ruk. Je moet er zelf constant achteraan.

Van de week heb ik een bestelling bij een andere dame. Zij had snelle en duidelijke communicatie.

Een mailtje als de betaling was ontvangen en als pakket was verzonden. Pakket was snel binnen zoals afgesproken.

Zelfs mijn bestelling vannuit USA kwam sneller binnen en was de communicatie top.

Kortom mijn klacht zal worden gesloten. Als je op zoek bent naar leuke spullen voor een leuk prijsje dan ben je zeker bij Papap aan het juiste adres.

Alleen vraag ik me af of het de frustatie van wel of niet leveren waard is. Ik kies dan liever voor een wat duurdere webshop waar ik wel op aan kan.

• e.v.schonewille@gmail.com

hoi mensen

ook heb ik heb goedgelovig een bestellig van nailart spullen besteld bij papapa omdat ik een dubbele bestelling had geplaatst kreeg ik een berichtje met of die ook door moest gaan of dat ik die geannuleerd wou hebben ik heb terug gemaild dat die ene geannuleerd moest worden en die andere wel wou.

vervolgens heb ik betaald en dat was vrijdag 7september 2012

het zou zaterdag gelijk verzonden worden maar als dat zo zou zijn had ik het nu allang binnen moeten hebben heb 3 dagen geleden niets terug gehad gisteren weer gemailt nu nog niets.

en dat terwijl ik het allang zou moeten hebben. dacht misschien is het zoek geraakt of is die mevrouw druk ofzo maar je klanten negeren met mails vind ik niet netjes en ik wacht het af tot na dit weekend en als het maandag nog niets gehoord heb ga ik naar me bank en laat ik het terug halen als dat mogelijk is en anders ga ik andere dingen opzoeken waarmee ik of geld of spullen mee krijg

• griet-nl

fijn om dit te lezen, na een jaar is ze nog steeds bezig, zie mijn topic,

dit is dus een mooi bewijs voor aangifte!

• griet-nl

fijn om dit te lezen, na een jaar is ze nog steeds bezig, zie mijn topic,

dit is dus een mooi bewijs voor aangifte!

• iris88

Ook ik was de dupe.. steeds dezelfde smoes..

Nu ben ik via beautybloggers achter haar website gekomen. Heb deze bloggers een mail gestuurd dat mede door hun “reclame” voor deze site er bestellingen gedaan worden. Zei hebben mij laten weten deze blogberichten te verwijderen. Ook ben ik naar mijn bank gegaan en heb ik ze een onderzoek laten starten naar deze mevrouw en haar website. Heb via facebook twitter en haar gastenboek ook nog contact gezocht. Vaak radio stilte. Maar ondabks dat ben ik niet opgehouden en stuurde geregeld berichten. En toen van de een op de andere dag ineens een mail. Mijn volledige aankoop bedrag was terug gestord. Maar wel met excuus. Omdat haar rekening geblokkeerd was (gek he) heeft ze het via een ander overgemaakt. Nou ik heb me geld terug. Dat gelukkig wel. Maar wil er wel bij melden dat ze ook eind 2013 nog steeds prive problemen heeft nog steeds een mail stuurt met ik zie inderdaad dat de producten nog niet verstuurd zijn. Ik stuur ze zo snel mogelijk met wat extra's erbij maar ook die ontvang je niet.

Hopelijk helpt dit jullie

Mvg iris