PAPAPA.NL

• yasmine

de site van papapa is nu helemaal weg, dus we kunnen helemaal niet meer contact hebbebn met haar

ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie en deze raden me aan om ook via een deurwaarder te gaan

dus dames jullie ook kunnen naar de deurwaarder en hopen op die maniet nog iets terug te krijgen

groetjes yasmine

• jeanne-gordijn

Kunnen jullie dat op een of andere manier niet bundelen? samen sta je sterker, en is dan ook goedkoper, Heb je al eens aan rader etc gedacht, die pluizen alles wel uit!!

• esther

Nou ilse waarom laat je nou ineens niets meer horen? Eerst een grote mond opzetten hier en mensen beschuldigen, en nu er meerdere zijn geef je niet thuis!!!!!!!!!!! Ik heb maar een kleine bestelling gedaan maar vind dit zo zielig!!!! En dan eerst nog zeggen dat je prive problemen heb, die smoes hoef je nu ook niet te gebruiken!!! Wij zeggen hier boontje komt om zijn loontje!! Jij denkt op z'on manier geld te verdienen???? Over de rug van een ander??? Nou gelukkig zul je er niet van worden!!!

• Ilse

Dames, hier Ilse van papapa.nl Helaas loopt alles bij mij momenteel even niet goed prive. Ik heb tijdelijk de site offline gezet om nog meer fouten van mijn kant op dit moment te voorkomen. Ik ben tijdelijk te bereiken via impy@hotmail.nl Kunnen jullie svp daarnaartoe mailen om alles met mij door te nemen? Ik ga alles dan met spoed in orde maken en uiteraard mijn excuses voor de gemaakte fouten van mijn kant!

• goedkopenagelgroothandel.nl

Hier hetzelfde verhaal….. wij zijn leverancier van producten aan haar die ze wel besteld heeft maar nog niet volledig heeft voldaan…. (en uiteraard ook niet volledig ontvangen maar de plicht om te betalen blijft en daarna zal ik alles nog netjes afleveren)

Ik heb een aantal keer netjes en vriendelijk gemaild maar deze dame was wel degelijk actief op het internet en ik ben ook meteen geblockt op twitter en kon haar niet meer bereiken…. Ik krijg nog een behoorlijk bedrag en ik heb een deurwaarder ingeschakeld, deze kosten zijn enorm hoor!!

Mevrouw zal deze brief gister of vandaag vast hebben ontvangen :)-D

Dames, trouwens als je naar een deurwaarder gaat, zal deze ervoor zorgen dat de kosten voor deze mevrouw haar rekening komen hoor!!!! ;)

ik heb per ongeluk een smiley ingevoerd zie ik!! excuses

• ....

De website staat weer online zag ik, en ook weer actief op twitter.

Toch zou ik een beetje voorzichtig zijn met bestellen als dit constant zo op en af gaat.

Er komen wel elke keer excuses en steeds opnieuw beloftes die niet/nauwelijks/of helemaal niet worden nagekomen.

Op mails blijft reactie uit.

Je weet nooit waar je aan toe bent en zit constant in onzekerheid of je je betaalde spullen wel of niet toegezonden krijgt.

Op deze manier raak je het vertrouwen in deze webshop toch wel héél ernstig kwijt.

@ Ilse,

Als het daadwerkelijk om prive-sores gaat zoals je zelf hierboven aangeeft, (waar klanten überhaupt geen boodschap aan hebben, en een bedrijf hoort in principe gewoon door te gaan), is het dan niet veel verstandiger om NIET de site uit de lucht te halen maar een vermelding daarop te maken dat er tijdelijk géén bestellingen kunnen worden gedaan tot een nader te bepalen datum, en daarbij de bestel-pagina tijdelijk te blokkeren zodat potentiële klanten ook NIET kunnen bestellen/geld kunnen overmaken.

(dit voor hun eigen veiligheid en misschien ook voor jou eigen bescherming wat betreft het ontvangen van evt aangiftes/deurwaarders/enz)

Zo weet iedereen dat de webshop er nog wel is, (en je waarschijnlijk/hopelijk wél van goed wil bent?), maar dat er tijdelijk

vanwege onzekerheid géén bestellingen kunnen worden gedaan dan wel orders uitgaan.

Ik denk dat het voor potentiële klanten en jouzelf een stuk geloofwaardiger overkomt dan wanneer er elke keer tegenstrijdige berichten verschijnen/ site ineens uit de lucht blijkt/ bestellingen niet verzonden worden/ excuses en beloftes die veelal niet worden nagekomen/ geen reactie komt op vragen per welk mailadres dan ook/ enz.

En als dan ineens weer, na tijden van niks horen/lezen, vanuit het niets in korte tijd, véle berichten op het gastenboek gepubliceerd worden over hoe goed en hoe snel de leveringen wel niet zijn, en je naar data en tijden kijkt, dan lijkt het alsof die berichten van je eigen hand komen.

Slechte ervaringen worden nooit gepubliceerd terwijl deze er onderhand in overvloede zullen zijn geschreven.

(je geeft bij het gastenboek bij voorbaat ook aan dat berichten eerst gelezen worden en dan evt pas worden geplaatst, om misbruik te voorkomen, je filtert dus zelf de berichten en publiceert niet alles)

Persoonlijk vind ik het allemaal nogal vreemd over komen.

Ik zou zeggen ; Doe je voordeel met dit bericht.

• Carolien

Het verbaasd me eerlijk gezegd niks dat er nu weer allerlei problemen zijn!

Heel toevallig had ik vorig jaar in december/januari ook problemen met haar. Ligt zeker aan de tijd van het jaar? ;-)

Een bestelling geplaatst, maar ze kon de artikelen niet allemaal leveren, omdat haar leverancier niet met de spullen kwam.

Vervolgens ook steeds geen reacties op mijn emails> excuses en smoesjes ontvangen van Ilse over griep, afgesloten blackberry etc.

Bovendien make-up met kortere houdbaarheidsdatum gekregen dan beloofd. Haar reactie: de make-up is nog wel veel langer goed, dan de THT.

Dus ik zou daar niet over mogen zeuren!!!

Toen zou ze € 50,- terugstorten en dat duurde ook weer heel lang! Ze had zelf weinig bestellingen ontvangen en dus het geld niet, maar zou snel overgemaakt worden.

Dat was dus ook weer de volgende smoes….uiteindelijk wel geld gekregen na lang wachten en een heel boos mailtje en dreigen met rechtsbijstand en politie.

Toen ik reacties op blogs gaf dat het bij mij niet goed was gegaan met Ilse & papapa.nl, reageert ze weer met dat ik haar in een kwaad daglicht wil stellen

en dat mijn klachten niet kloppen etc. Ik word dan afgeschilderd als de leugenaar, terwijl het eigenlijk andersom is…

Maar ik ben van mening dat ze gewoon niet altijd goed met haar klanten omgaat!

Ik heb zelf ook een webshop en probeer zsm emails te beantwoorden, producten te versturen die ook besteld zijn en eerlijk te zijn!

Ik hou uit nieuwsgierigheid haar site en internet in de gaten en zag dus dat het nu ook fout gegaan is. Kan het niet laten om er ook even op te reageren!

IK ZEG NIET DAT JE MEER MOET BESTELLEN BIJ ILSE, MAAR ZEG: LEES ALLE BERICHTEN EN BEOORDEEL ZELF OF JE WWW.PAPAPA.NL BETROUWBAAR VINDT!

• yasmine

ten eerste de beste wensen aan iedereen!

het is toch echt wel voor de zote

ik heb haar een aangetekend brief gestuurd met de mededeling dat ik naar de politie zou gaan

dat heb ik trouwens ook gedaan en deze raden me aan om een deurwaarde in tre schakelen

nu hen ik rond de 20 ste een mail gekregen met allerlei exccus en of ze aub ket pakje nog kon opstruren

want ze had eigenlijk niet het geld om terug te geven

ik ben zo vriendelijk geweest on te accepteren en zelf gezegd dat ik de aanklacht zou interkken

wannee ik mijn pakje zou hebben, maar wat denk je

je raad het al ik heb nog steeds geen pakje

voor mij is het nu klaar ik schakel nu een deeurwaarder in en mischien is het iets om alleen

samen te doen. ik ga eerst vragen en kom dan terug met evt. een naam

groetjes