De website staat weer online zag ik, en ook weer actief op twitter.
Toch zou ik een beetje voorzichtig zijn met bestellen als dit constant zo op en af gaat.
Er komen wel elke keer excuses en steeds opnieuw beloftes die niet/nauwelijks/of helemaal niet worden nagekomen.
Op mails blijft reactie uit.
Je weet nooit waar je aan toe bent en zit constant in onzekerheid of je je betaalde spullen wel of niet toegezonden krijgt.
Op deze manier raak je het vertrouwen in deze webshop toch wel héél ernstig kwijt.
@ Ilse,
Als het daadwerkelijk om prive-sores gaat zoals je zelf hierboven aangeeft, (waar klanten überhaupt geen boodschap aan hebben, en een bedrijf hoort in principe gewoon door te gaan), is het dan niet veel verstandiger om NIET de site uit de lucht te halen maar een vermelding daarop te maken dat er tijdelijk géén bestellingen kunnen worden gedaan tot een nader te bepalen datum, en daarbij de bestel-pagina tijdelijk te blokkeren zodat potentiële klanten ook NIET kunnen bestellen/geld kunnen overmaken.
(dit voor hun eigen veiligheid en misschien ook voor jou eigen bescherming wat betreft het ontvangen van evt aangiftes/deurwaarders/enz)
Zo weet iedereen dat de webshop er nog wel is, (en je waarschijnlijk/hopelijk wél van goed wil bent?), maar dat er tijdelijk
vanwege onzekerheid géén bestellingen kunnen worden gedaan dan wel orders uitgaan.
Ik denk dat het voor potentiële klanten en jouzelf een stuk geloofwaardiger overkomt dan wanneer er elke keer tegenstrijdige berichten verschijnen/ site ineens uit de lucht blijkt/ bestellingen niet verzonden worden/ excuses en beloftes die veelal niet worden nagekomen/ geen reactie komt op vragen per welk mailadres dan ook/ enz.
En als dan ineens weer, na tijden van niks horen/lezen, vanuit het niets in korte tijd, véle berichten op het gastenboek gepubliceerd worden over hoe goed en hoe snel de leveringen wel niet zijn, en je naar data en tijden kijkt, dan lijkt het alsof die berichten van je eigen hand komen.
Slechte ervaringen worden nooit gepubliceerd terwijl deze er onderhand in overvloede zullen zijn geschreven.
(je geeft bij het gastenboek bij voorbaat ook aan dat berichten eerst gelezen worden en dan evt pas worden geplaatst, om misbruik te voorkomen, je filtert dus zelf de berichten en publiceert niet alles)
Persoonlijk vind ik het allemaal nogal vreemd over komen.
Ik zou zeggen ; Doe je voordeel met dit bericht.