PAPAPA.NL

• Els

Vanmiddag een mail: de bestelling is onderweg met een extra kadootje voor het lange wachten en de vraag of we dan iets positiefs in het gastenboek willen plaatsen?

Whahahahahaha wat een vertoning is dit zeg! Wat denkt ze? NO WAY!!! Hier komt ze echt niet mee weg!! Alleen al om te voorkomen dat er nog meer mensen de dupe worden van haar!!

• wendy

20 maart heb een bestelling geplaatst bij papapa.nl en meteen betaald.

Nu zijn we pas 7 dagen verder maar ik heb nog niets ontvangen, wel al een mailtje gestuurd maar geen reactie.

Blond als ik ben heb ik niet eerst gekeken of ze wel betrouwbaar was en dan lees ik dit allemaal pfffffff.

Zelf heb ik ook een klein webwinkeltje en vind mijn klanten altijd erg belangrijk en ben blij als ze bij mij kopen.

Als ik ziek ben of niet kan om wat voor een reden ook zorg ik voor vervanging.

Ik hoop mijn bestelling alsnog te ontvangen want mn klanten vragen erom maar heb er een hard hoofd in:S

• wendy

Vandaag nog maar weer gemaild nadat ik ook een berichtje had gestuurd via het gastenboek en ik kreeg bericht terug.

Goedemiddag. Ik zie idd dat deze nog niet verzonden is, mijn excuses vd latere verzending. Ik ga zorgen dat de order uiterlijk morgen verzonden word en zal als excuses een aantal extra's toevoegen om t lange wachten hopelijk enigszins goed te maken met u. Vr gr Ilse

Dus ben benieuwd! en hoop dat ze het inderdaad morgen verstuurd.

• sjenna

wendy Schreef:

——————————————————-

> Vandaag nog maar weer gemaild nadat ik ook een

> berichtje had gestuurd via het gastenboek en ik

> kreeg bericht terug.

>

> Goedemiddag. Ik zie idd dat deze nog niet

> verzonden is, mijn excuses vd latere verzending.

> Ik ga zorgen dat de order uiterlijk morgen

> verzonden word en zal als excuses een aantal

> extra's toevoegen om t lange wachten hopelijk

> enigszins goed te maken met u. Vr gr Ilse

>

> Dus ben benieuwd! en hoop dat ze het inderdaad

> morgen verstuurd.

Haha…. Ik help het je hopen….

Dit mailtje heeft ze standaard in haar bestanden staan en krijgt iedereen die “klaagt”……

Maar bestellingen ontvangen ???? Nee hoor, alleen maar steeds opnieuw zogenaamde excuses en beloftes !

Als jij je bestelling ontvangt zul je de eerste zijn !!

En geloof dat gastenboek ook niet, ze schrijft vrijwel alle berichten zelf !

Waarom ondernemen jullie eigenlijk niet eindelijk eens stappen ? Bundel je krachten en zorg dat deze persoon NOOIT meer iets als een webshop mag opstarten en dat allereerst iedereen zijn bestelling krijgt en/of de centen terug !!

Dit blijft op deze manier een gebed zonder eind en er komen steeds meer gedupeerden…

Er zijn zoveel mogelijkheden om internet oplichting te melden, en denk ook eens aan het aanhangig maken bij Kassa, Opgelicht, Radar, Undercover Nederland, enz.

En dan niet 1 ding uitkiezen, nee, OVERAL bekend maken en alles aanschrijven.

• wendy

vandaag kreeg ik deze mail weer van haar.

Hierbij bevestig ik dat uw bestelling met ordernummer 1742 vandaag naar het door opgegeven adres is verzonden.

Bent u tevreden over uw bestelling? laat dan een berichtje achter in het gastenboek en maak iedere maandag kans op een waardebon van 5 euro!

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Ilse

Nu zag ik ook dat ze weer volop bezig is via twitter.

Ik wacht toch nog even af of ik mn bestelling daadwerkelijk krijg, maar heb er een hard hoofd in.

Als ik hem niet krijg dan ga ik aangifte doen en ook een mail sturen naar mijnwebwinkel.nl met een verwijzing hier naar toe, en uiteraard verder stappen ondernemen.

En verder als we met zn allen willen dat zij niet meer kan verkopen zal iedereen toch zn krachten moeten bundelen anders kom je nergens.

• wendy

ik zie net dat ie dat niet pakt maar bedoelde een mail sturen naar mijnwebwinkel waar ze haar webwinkel heeft mischien als die alle klachten zien dat zij zeggen we halen de site uit de lucht?

• wendy

Vandaag heb ik dan toch mijn bestelling gekregen en ben er erg blij mee.

Ik hoop dat er voor jullie ook een passende oplossing gevonden word!

Heel veel succes iedereen!

groetjes

• Gerda

Mijn dochtertje wilde via deze site twee maanden geleden nailart spullen bestellen. Samen gingen we naar de site en hebben de bestelling geplaatst en u raad het al het was wachten, wachten, wachten. Dagen gingen voorbij toen wij besloten te mailen. Natuurlijk geen reactie en mijn dochtertje was totaal over haar toeren omdat zij met een bijbaantje de centjes had verdiend voor deze bestelling. De weken daarna kon ze over niets ander praten dan dit omdat het haar allemaal erg aan greep. In ons dorp zijn wij goedgelovig en mijn dochter had dingen als dit nog nooit meegemaakt. Tot ons grote verdriet is ons dochtertje twee weken geleden op 14 jarige leeftijd overleden door een ongeval. Natuurlijk kan deze website eigenaar daar niets aan doen maar wij vinden het wel erg dat ons dochtertje voor haar dood alleen met dit onderwerp bezig is geweest. U zult allen begrijpen dat wij deze website kritisch blijven volgen.

• Ikke88

Gerda Schreef:

——————————————————-

> Mijn dochtertje wilde via deze site twee maanden

> geleden nailart spullen bestellen. Samen gingen we

> naar de site en hebben de bestelling geplaatst en

> u raad het al het was wachten, wachten, wachten.

> Dagen gingen voorbij toen wij besloten te mailen.

> Natuurlijk geen reactie en mijn dochtertje was

> totaal over haar toeren omdat zij met een

> bijbaantje de centjes had verdiend voor deze

> bestelling. De weken daarna kon ze over niets

> ander praten dan dit omdat het haar allemaal erg

> aan greep. In ons dorp zijn wij goedgelovig en

> mijn dochter had dingen als dit nog nooit

> meegemaakt. Tot ons grote verdriet is ons

> dochtertje twee weken geleden op 14 jarige

> leeftijd overleden door een ongeval. Natuurlijk

> kan deze website eigenaar daar niets aan doen maar

> wij vinden het wel erg dat ons dochtertje voor

> haar dood alleen met dit onderwerp bezig is

> geweest. U zult allen begrijpen dat wij deze

> website kritisch blijven volgen.

@Gerda;

Gecondoleerd met dit grote verlies!!!

En wat een erge gedachte ook dat ze er zo mee bezig was!

En zoals je al leest deze eigenaar moet zich diep schamen door wel bestellingen en geld aan te nemen maar niks te verzenden!!

Heel erg veel sterkte!!

• jeanne-gordijn

Ten eerste gecondoleerd met dit zware verlies. Hoe erg kan het zijn zeg,ik heb er geen woorden voor, Ik hoop zo dat er wat aan gedaan wordt en ze totaal niets meer mogen verkopen, Heel veel sterkte Jeanne